* umut hiç bitmemeli *
_
"sev kendini,, kimse seni sevmesede.. umut ile bak her şeye,, bitmeye mahkum olsa bile."
_
yarınlara umutları olmalı insanın, son damlasına ulaşmış gibi hissedilsede.. sürekli yenilemeli hayata dair umutlarını, en tazesinden bütün saflığıyla, yenisiyle..
yaşamak adına, büyümek adına serpilmeli umut hüzünlerin kıyısında, korkuların doruğunda yeşermeli,, bir yelkenlinin dalgalara karşı direnmesi gibi..
kurumuş toprağın derinlerinden çıkan bir filiz misali,, gecenin ardından süzülen güneş misali, bir mücizenin verdiği sevinc gibi yaşanmalı umut..
yağan yağmurun ardından gelen taze koku gibi..
kışı tepen bahar gibi olmalı umut ve bulaşıcı bir hastalık gibi olmalı ama gelişinden asla korkulmamalı..
yaşı ilerlesede insanın, bir çocuk masumiyetiyle bakmalı hayata, gülümsemeli karşısına çıkan engellerin tümüne..
umut ile büyümeyi asla terketmemeli..
ölüm yok insana umut olunca.. ebedi hayata uyanış var.. her sene yeniden hayata gülümseyen kardelen misali..
umut hic bitmemeli.. çünkü bittiği zaman hayata küser insan ve neşhesi kaçar.. sevdigi kişiye bile yan bakar,, adım atmaktan hatta söz söylemekten korkar..
umut olmayınca hayeller can bulmaz,, işler rast gitmez.. kişinin moreli son demini alır da kararır düşüncesi ve devamında yaşamak dahi istemez..
kul ’korku ve umit’ arası olmalı.. umut yaradanın emri, öyleyse umudu asla terk etmemeli.. son nefese kadar daima umut ile yaşanmayı bilmeli, öğrenmeli..
hiç umudu olmayanın geleceğe dair beklentisi olurmu,, dahası geleceğe dair gafletten kurtulurmu?
umut yoksa sevgide olamaz ve nefes almakta zorlanacak elbette..
_____
kim bilir senin duygularını senden başka.? dünden bugüne ne kadar yol aldın sor kendine.?
ve en son ne zaman zorladın kendini yenilen diye.?
___________
sen.. evet sen, hic düsündünmü ? arzuyla, umutla bekledinmi hayalini ve ne kadar emek verdin gerçekleşsin diye.?
sevdana sahip çıktınmı.? umutla baktınmı yarınlara.? ’güya’ en çaresiz olduğun anlarda bile.!
hani, senin umudun nerde.?
umut ve sevgi dolu nice günler diliyorum hepimize.
_
Şahinde Hülya kahraman/26kasım2008
YORUMLAR
*SEN... Evet SEN, hic düsündünmü ? Arzuyla, sabirla bekledinmi hayalini ? VE... ne kadar emek verdin gerceklessin diye?
*Sevdana sahip ciktinmi? Umutla baktinmi yarinlara? ’güya’ en caresiz oldugun zamanlarda bile...
bende çok bekledim ümitel tıpkı senin gibi umutlarımı yitirmedim am beklentimde olmuyor tebrikler güzel bir yazı.