- 622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
...Silip Atılası Aşk...
Sabahın ayazında, ağırlaşmakta bedenim; uykusuzum...yeni bitti gecenin kavgası, gerilimin doruklarında..tek bir sözle noktalandı ömrüm, yeniden çiziliyor şimdi yüzüm; göz kararı...
Hırçın uyanmıştı gün; bugün...kan çanağı olmuş gözlerimde; aynada belirdin yüzümde..koyu kızıl yalnızlığımda; pas tutmuş makasımla kesip attım sensizliğimi...kim vurduya gitmiş aşk, senin ellerinde..
Asiydim önceleri, sarmaşık kıskançlığın sarmıştı her yanımı..sen suladıkça yüreğimi; büyürdü şımarık ve sarmaşık hallerim..tozu dumana katası gelişlerin;sahibisin ansız gidişlerin..dilinde hep saklıdır ışıklı yalanların...yanıldım.....
Yorgun savaşçıydı artık zaman, silahlarım tükenmiş...ceset yalnızlığımda yastık altı olmuş şiirlerim..deşeleme artık yüreğimi, ellerinde benim kanım..ağzımda acı zehrin; tükürülesi...mumyalanmış sensizlik...hep durur bir kenarımda...bir gelip bir gitmelerinle bezenmiş...
Ağırdan alınmış sevmek; kim vurduya gidilerek...paranoya olunmuş yalanlarla; silip atılası aşk...
Kıyıp geçilen zamanlarda........
...Silip Atılası Aşk... Yazısına Yorum Yap
"...Silip Atılası Aşk..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.