- 1214 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞRU YANLIŞ
Her insanın doğruları ya da yanlışları mutlaka vardır, doğrular güzeldir ama yanlışlar keşke olmasa deriz, bir insan zaten yanlışın yanlış olduğunu bizle yapmaz, ama yanlışı da doğru olduğunu düşünerek yapar, bir zaman sonra bakar ve yanılmışım der bu doğru değil der ama olmuştur geriye dönüşü de olmaz.
Hele bu yapılan yanlış bir mülki amirin yaptığı yanlış ise o daha da zor çünkü bir toplumu mağdur edebilecek bir yanlıştır,ve telafisi ise gerçekten çok zordur ister mülki amir olsun ister ise kişi bir iş yapmazdan önce yapılacak işin oranına göre birilerine mutlaka bir fikir sormalı sormalı ki yanlış yapma oranı düşsün ha biz insanız egolarımız ağır basar ve başka bir kişi için yok canım ne gerek var o benden akıllımı ki der ise burada çok büyük bir hataya düşer çünkü atalarımız ne demiş( akıl akıldan üstündür )kimseyi küçümsemeden fikrini sorup sonra değerlendirip kendince en doğrusunu yapanlar mutlaka başarıya ulaşır.
Burada bir şeyler anlatmaya çalışıyorum ama doğru yada yanlış olduğunu ancak siz okurlardan gelecek yorum ve eleştirilerden bulacağım,buda şunu gösterir ki ben yaptım oldu bunu diyemem önemli olan birilerine bir şeyler vermektir kendimce vermeye çalışıyorum bu köşede bir şeyler yazmaya yazar iken okuyan sizlere bir şeyler vermeye çalışacağım umarım olur bir şeyler veririm verir iken de sizlerden bir şeyler almaktır maksat ım vere bu köşe bir birimizi eğiten bir köşe olur,tek üzüleceğim geriye dönüp baktığımda keşke şu şu hataları yapmasaydım demeyiz hep beraber güzel paylaşımlar diliyorum ve bir şiirimi buraya ekliyorum ..
AH KEŞKELERİM OLMASA
Ah ne güzel olurdu hayat keşkeler olmasa
Arada bakıp geçmişime
Derin bir ah çekerim yine
Derim ah şu keşkeler hiç olmasa
Olmazsa olmazlarımız vardırya
Ama insanız hatalarımız olacaktır elbette
Mükemmellik olmaz hiçbir yaratılanda
İşte hayatımızda keşkeler olmasa
Olmazsa olmazlar vardır ya
Keşkeler dünden kalan en büyük mirasımız
Onları hatırlar bir ah yaparız
Sonra düşünürüz hatalarımızı
Ortaya dökeriz yanlış olanları
Sonra bir ah deriz olmasa idi keşkeklerimize
Sonunda kalan yıllar sonra
Acırız yanlış giden zamana
Nasıl acımazsın boşa giden yıllara
Nasıl of çekip demezsin keşkeklerim olmasa
Hasan gençay 15 07 2008
YORUMLAR
sevgili hasan...
-Yazinda bazi bazi unuttugumuz gerceklere deginmissin, kutlarim seni... Yazilarinin sürekliligini dilerim, Seni/yazilarini takipdeyim... ;-))
-Ama bilmelisin keskeler kadere itirazdir ve bu yüzden keskelerle oyalanip üzülmek yerine zorda olsa yasanilanlara sahip cikmali ve mutlu olmaya gayret edelim derim...
-Her animizin bir öncekinden daha umut ve sevgi dolu olmasi dileklerimle sevgyile kal...