- 468 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir hayvanın anatomisi
Bölücü örgütün İmralı da mahkum olan liderini tanırsınız. Ateist olduğu halde Müslümanlardan destek görebilen bir katil. Çelişkili biri olduğu halde akıllı sayılan bir kişi. Örgüte giren kadın mahkumlarla çok yakından ilgilendiği halde namuslu geçinenlerin sevdiği bir kişi. Darvin ve Marks hayranı bir dinsiz olduğu halde eli tespihli bazı cahillerin desteklediği bir taşeron.
Bilemiyorum onu destekleyen insanların ruh hali nasıldır acaba? Onu Che ile özdeşleştiren , hatta ekol edinen nice geri zekalı var bu ülkede. Bir devrimci , bir kurtarıcı olarak benimseyen aptallarla dolu bu ülke. Ve bu aptalların sayısı oldukça fazla.
Acaba Aziz NESİN ‘ bu ülkenin % 90 ı geri zekalı ‘ derken o kişilerden mi bahsetmişti ? ‘Belki’ diyeceğim ama destekleyenlerin oranı % 90 olmadığı için kurtarıyorlar paçayı. Fakat matematik onları kurtarsa da bana göre harbi geri zekalı onlar. Yani bunca yıldan sonra anlayamadılarsa geri zekalıdır o adamı destekleyenler.
Kenya da yakalanıp uçağa paketlenip atılınca kafası ‘ dank’ etmişti. Hatta özel kuvvet askerlerinin elinde ne inciler patlatmıştı hatırladınız mı ?
‘ Türk leri severim , annem de Türk tür’ diyebilmiş , ve o dağda gazetecilere verdiği kahraman edasından iz kalmamıştı. Hizmet etmekten bile bahsetmişti.
Kahramanlık taslayan o canavar, bir anda kedi oluvermişti.
Eee ihanet dönüp dolaşan bir olduygu. Yıllarca kucaktan kucağa dolaşan apo, ihanetin de dönüp dolaşıp kendini yakalayacağını hesap edememişti.
Bildiğimiz kadarıyla başka hesaplar uğruna bize teslim edilmişti katil herif. Ve hesabı yapanlar iyi yapmıştı.
Asılmamak kaydıyla bize teslim edildi. Ve asılmadı da. Fakat duyduğumuz kadarıyla son günlerde bunalmış ada canavarı. Dağda her türlü fantezisini kendi yandaşı bayanlar üzerinde yapan ateist herif bunalmış.
Ada ona dar gelmeye başlamış. Birileri acaba ona takım elbise giydirmeyi mi vaad etti yoksa ? Yoksa iyice dejenere olan meclis , azı dişini göstere göstere gezen bu köpeği de alacak mı bünyesine ? Birileri gene ne tezgahlıyor ? Bayram değil ,seyran değil , ne bunalması bu durup dururken ? Yani ortam pek bunalmaya müsait değil de o açıdan merak ettim. ? Kim bunalttı acaba bu kader mahkumunu !!!
Bak ! aşağılık adam ; seni kimlerin nerde ne zaman görevlendirdiğini hepimiz az çok biliyoruz artık. Hangi ihanet odaklarıyla iş tuttuğunu anlamaya başladık az çok. Hangi akrabanın nerde daha önce çalıştığını bilmeyen kalmadı memlekette. Senin çok kayıranın var burada. Biliyoruz dağda kimler geldi yanına. Ve kimler sana telefon açıp ne haberler verdi biliyoruz artık az çok. Ve biliyoruz birileri yine seni gaza getirdi.
Sen gaza gelme artık ada mahkumu. Sen artık ada tavşanısın. Aslanlık taslama. Avukatlarını iyi seçmişsin ama dikkat et. Millet vallahi bunaldı. Bak ekonomik sıkıntılar gerdi bizi iyice. Senin o çirkin suratını biri dağıtır haberin ola. Köpek dişlerini göstere göstere demeçler verme artık. Sen kudurdun ama millette bunaldı.
Birileri her şeye rağmen ve üstelik ABD ye rağmen bir şeyler yapıyor bu ülkede. Vallahi sistem bağırsaklarını temizliyor artık. Birileri verilen vaadleri unutuverir haberin ola. Birileri seni taksim meydanın da salıverir sonra. Birileri asmayacağını unutuverir.
Senin kollayıcı meleklerin artık kendi dertlerine düştü. Herkes kendi işine odaklanmaya başladı. Bak ABD ne hale geldi değil mi?
Sen de işine odaklan artık. Ve artık anlatmaya başla adam gibi. Biz biliyoruz da hani herkes bilsin iş tuttuğun iç odakları. İsim vererek anlat artık. İyice anlat.
Son sözüm de hayvan severlere : Çok sevdiğiniz bu ada tavşanından uzakta kalmak zor geliyorsa gelin koynuna girin. Kızmayın canım. Zaten o sempatizanlarıyla yatmıyor mu ? Yatan da suç yok ta bizde mi suç ? Yani hırsızın hiç suçu yok mu ?
Bakın hayvan size sesleniyor: ‘ ada sahillerinde bekliyorum….’ Diyerek.
YORUMLAR
Muazzam ne gerekiyorsa anlatmışsın bana eklemek için sadece RAKAM kalmış.Bilindiği üzere Adalet Bakanı da açıkladı 1000 kolluk gücü/jandarma/infaz koruma elemanı çalışıyor İmralı'da.Bu hayvan için 1000 kişilik ordu maaş alıyor/maliyete bak.Asılsaydı bu çile bitmişti ülkeye katrilyonlara mal oldu.Aslında onu bu ülke sınırlarına getirenlerede bin YUHHH...Dünya başından attı da/bize pisliği kaldı.Kenya da yamyamlarla bıraksaydık ya da/getirirken denize atsaydık ne olurdu.Kalemine sağlık tam puan.