- 778 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLEYİŞ
Neden niçin sorgulamaları ile beynim dolmuştu.Okadar çok yorulmuştu bazan patetes kadar kitleler oluşmuştu düşünmekten.Hep kafanın içinde bir şey düşünüyorsun ve çözümünü bulamıyorsun.Büyüdükçe büyüyor.Onunla birlikde uyuyor ,onunla birlikde kalkıyorsun,onunla çalışıyorsun.Hala çözüm yoktu neden aramıyorki sanki?Neden telefonlarıma cevap vermiyordu.Neler oluyordu,o ama yaşıyor en azından birliğinden onu söylüyorlardı .Günler aylar gibi geliyor, aylar yıllar kadar uzundu son 6 ay çok zor olmuşdu benim için.Bu bekleyişler ne kadar sürecekti bilinmez.Oysa asıl beni üzen olay beni bekliyordu.Beklenen günler bitmişdi.Geri gelmişdi .İşe başlamıştı.Hoş geldin demişdim yeşil gözlerinde kaybolmuştum.Ama sadece bu kadar bir açıklama yapmadı.Sonra benimle görüşmek istemedi.Acılar acılar devam etti.Onu yavaş ,yavaş kaybediyor olduğumu anlıyordum.Bumuydu bekleyişimin,sadakatımın ifadesi,böylemi olmalıydı.
Hiç bir zaman bir açıklama yapmadan hayatını başkasıyla birleştirdi.Hayatımda ki yedi yılı silip çıktı.Ama ben onu hala silemedim kalbimden.
26.04.2007 A.SAKA
YORUMLAR
gerçekten dayanılması zor şeyler yazmışsın... allah kuvvet versin... beklemek isa nefesi kadar can verici, azrail kılıcı kadar can acıtıcı... gelecekse beklenen...değer beklemeye; keşke bilebilsek geleceğini ya da gelmeyeceğini... 7 yıl bu nefes kimin için alıp verildi...ve kaybedilen zamanın hakkı nasıl ödenicek... hesap sorma gününde yakası nasıl kurtulacak bundan...
geçmiş olsun...