- 1379 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Aşkın hasrete yenik yüz kardeleni… Güneşin ılık yüzüne dön kendini çık karın altından tutun yaşama yeniden… Sen tutundukça daha nice kardelenler aşka hasret yüzlerini sende bırakacaklar…
kardelenler,kelebekler,yuvasızlar,bekleyenler...
yani yaşama tutunacak ipleri olmayanlar
''Beklide gülüşünü gülden kıskanan sadece güneşti. Aşkın sana verdiği o güzel yaşamı bir anda sadece bir anlamsızlıkla yitirmenin tek nedenin ihanetin gölgesinde yaşamayı seçmektense, kardelen gibi karın altında kalmayı tercih etmendendir... Ben kardelen gibi güneşin ılık yüzünü seçtim ama o güneşin ılık yüzü beni kardelen gibi karın altında kalmamın bir anlam ifade etmediğini, hayatının sadece güzel bir bölümünde bir dönem gelgitlerin sevginin anlamsızlığını yeniden yaşamıma katmakmış meğer.. İhanetin gölgesinde yaşamanın aşkın hasrete yenik yüzüne değişebileceğini düşünmek, kardelenin hiç olmadığını varsaymakla eşdeğerdi.''
Gönül yorgunluğu geçtiğinde;kalp yeniden açar kendini yeni sevdalara,heyecanlara çünkü hala atıyordur içinde yaralar olsada
Bazen de istesede açamaz kendini korkar,kanar tek tek yaraları kapatır herşeye kapılarını,
O vakit ne acıdır hayat,ne boş,ne anlamsızdır herşey;
İşte sırf bu yüzden;çıkmalı kardelen karın altından ve tutunmalı.Daha iyi tanıyarak yalan yüzleri ve daha az yara alarak hayattan,ama yaşamalı ve doymalı kapayana kadar gözlerini...
ömrün_bedeli tarafından 11/24/2008 11:02:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aşkın hasrete yenik yüz kardeleni… Güneşin ılık yüzüne dön kendini çık karın altından tutun yaşama yeniden…
KARDELEN KARIN ALTINDAN ÇIKARSA GÜNEŞİN DEĞİL AMA YAŞAMIN MASKE DOLU YÜZLERİ ONU SOLDURACAK SUSTURACAK KANATACAK....
BEKLEMESİ DİNLENMESİ LAZIM YAŞAMIN MASKESİZ VE GERÇEK YÜZÜNÜ....
SEVGİLER DOST KALEM....
Mehtap ALTAN tarafından 11/24/2008 8:58:05 AM zamanında düzenlenmiştir.