- 556 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AYILMA ZAMANI
Dünya nüfusu oldukça fazla, ölsün diyorlar insanlar, Etiyopya, Somali Ruanda,Afganistan,Pakistan, Irak’ta; özellikle de müslümanlar.Kıs kıs gülüyorlar ardından
’Zafer geldi, geliyor, gelecek;bir şey yapmıyoruz biz, sadece demokrasi getiriyoruz...Oysa feleği şaşmış zavallıların...
Birbirlerini yiyip bitirecekler, akıl silinnmiş kafadan, ulusal çıkarlar yağmalanmış, ordusu paramparça, yalvarıp yakarsan, fetva verip,nara atsan ne çıkar?! Kimi hastalıktan kimi savaştan, gün o güne gelmeden sıkı dur yüce Türk Ulusu ! Sarıp sarmalama gözünü kaşını, özgür bırak, boğma başını, sererler sonra bak, sokak ortasına naaşını !
Unutma, Atatürk önderin, ulusu bu güne çıkardı sağ salim, ya ne yaptı emperyalizm, borç verdi, parayla bağımlı kıldı kendine, anasını halletti memleketin, yarı baygın koydu zalim...
Şimdi ayılma zamanıdır ;
<< To be, or not to be ! >>
Olmak ya da olmamak, işte asıl mesele bu! YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM !
ŞABAN AKTAŞ
20.10.2007
YORUMLAR
Eskiden mankurt yetiştirmek için ne kadar zorlanıp,ne zamanlar harcayıp ne işkenceler çektirirmişler.
Şimdi artık toplum mankurt olmaya hazır aday.İşkenceyede gerek kalmamış.Boyalı basınla işi yürütüyorlar ve beyinleri daha etkili bertaraf ediyorlar.
Lakin hesap etmedikleri bir durum var.
Mankurtların anaları evlatlarından vazgeçmedi hala.
Eli öpülesi öğretmenler bitmedi hala.
Yüreği vatan sevdasıyla yanan yürekler ölmedi daha.
Kim korkar hainlerden.
Yakında çok yakında silkelenip kendimize döneceğiz. Tasalanma
Ya döneceğiz...Ya döneceğiz.
Kutluyorum yazını ve onu yazdıran gönlünü, gönülden.
Bu vesileyle öğretmenlerimizin gününü de kutluyorum.
SAYGILARIMLA.