- 525 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YIRTIK SAYFALAR
BU YIRTIK SAYFADA SENİN BENİM . AYN YÜREGİM GİBİ BİR UCU BİR PAR
ÇASI HEP Bİ BAŞKASINA DİPNOT OLMUŞ. DÜNYAYA GELDİ GELELİ., YAŞADIGINI YA DAGLARA BAKIP ANLADI YADA MAVİNİNİ EN DERİNİNDE SAKLI O CAN PAZARINDA. YA HAYAT KAVGASINDA YADA BİRİLERİNİ Bİ ŞEYLERİ DÜŞÜNÜRKEN KİMİ ZAMAN SENİ DÜŞLEDİGİ SENİ DÜŞÜNDÜĞÜ GİBİ.
YA SERT Bİ KAHVENİN AZ OLAN ŞEKERİNDE YADA O DUYGU TRENİ GİBİ SÖZLERLE TÜRKÜLERDE . VE BUNLARIN AYRILMAZ KULU KÖLESİ SİGARADA . YA SENLE UMDUGUM GÜNLERDE YOLUNU YORDAMINI BULDU YÜREGİM.
YADA KARANLIK BİR ODANIN PENCERESİNİN KORKULUGUNUN ARKASINDAN HEM DENİZE HEM YÜCE DAGLARA BAKARKEN DUDAKLARIMA SIZAN GÖZ YAŞIMDA BULDUM SENİ.
HİÇ OLMAMIŞTI YIRTIK BİR SAYFADA KALBİMİN SENİN AVUCUNDA OLDUGU.
BİLMİYORUM KORKULARIM ÇOK AZ SENİ ÖZLEMEKTEN DÜŞÜNMEKTEN ALAMIYORUM KENDİMİ . SEN ŞUAN ÖZLENENSİN ÖZELSİN VE BENİM İÇİN TEKSİN . BİTANESİN. VE SIRA SIRA KANIYAN KELİMELERLE FARK ETMESENDE SEBEBİSİN. AMA YİNEDE BENİM İÇİN ÖNEMLİSİN ŞUAN KAÇ KELİME VARSA BENİ SANA ANLATSIN ÇÜNKÜ SEN BENİM…….
BAHAR KEKİK KOKAN Bİ DAGDIR. HER NEFES Bİ BAŞKA HAYAL BAM BAŞKA HAYATTIR. GİTMEK İHANET OLUR BAHARDA. ONUN İÇİN SENDEN ÇOK KOLAY GEÇMEYECEGİM ÇÜNKÜ YAZ ÇOK ERKEN VE ÇOK YALNIZ GEÇTİ TAKVİM SIRASINA BAKARSAN ŞİMDİ SONBAHAR EVET SON BAHAR BENİM İÇİNDE . AMA BU SON BAHAR SENLE GELDİ AMA BU SONBAHAR SENLE GELDİ VE GİTMEYECEK ÇÜNKÜ YÜREGİM SENİ I TAKVİM DE BULDU . O BAKIŞINLA GÜNEŞ HER AN YÜZÜNDEN DOGACAK GİBİ DURUYOR .
HAYALLE BULDUM HAYALLE KURDUM DÜNYAMI. HER AN EN OLMAZA BAGLADIM YÜREGİMİ HEP EN BÜYÜGE SEN OLMASANDA ÇARPAR KALBİM AMA ŞUAN Kİ GİBİ DEGİL.
HİÇ KOKLAMADIM AMA SAÇLARIN KEKİK GİBİ KOKUYORDUR. HER ADIMIN BİR BAYRAMI COŞTURACAK ŞEKLİLDE GELİYOR YÜREGİME HEP İLKBAHARDA AGLADI BU KALBİM BELKİDE YAŞAYACAGIM BU SONBAHAR GÜLDÜRÜR BENİ VE YÜREGİMİ:
ÇÜNKÜ SÜRGÜNDEN YENİ GELDİM VE SEVGİYE SEVMEYE SEVİLMEYE ÇOK AÇIM.
YIRTIK SAYFALARDA .........