üzgünüm
ÜZGÜNÜM
Dolu dizgin yıllar sonrası hıçkırık ve avuntu. arındırayım derken hayatı:sevgiyi öldürmüşüm hiçe saymışız yıllarımı.
özledim seni evet iç çekmelerimle beraber. Hep görmek istedim o gülen gözlerini ,susmak istedim çoğu zaman yanında. Sen gittin belki. UNUTTUN. Benim iç çekmelerim senin pişmanlıkların beni istemesen de sana getirecek. belki hiç düşünmediğin sorgulayamadığın hayatına beni sokacaksın keşkelerinle
hayat diyeceksin sadece. Yüzünde:sevinçlerin hüzünlerin dokunmuş ipekten.
kapanmayacak yaralarına merhem olmuş yıllar kandıracak seni. Sevgim yaşlanmış artık emekliliğe ayrılmış .
evet belki işte bugün ....
Yorgun ve güçlü adam :bir çocuk kalbi gibi çırpınıyor ellerimde. Yalnızlık:o kadar dostun sevdanın içinde yalnız insan.
Hani ???
içime akıttığım gözyaşları ile sana güçlü görülmenin kaygısıyla gidiyorum arkama bakmadan. uzaktan esiyor şimal rüzgarı eski bir hayal şimdi yeşeriyor. yağmur bekliyor seni her baharda sessizce her damlası ...: suçlamalarına alaylarına aptalca yakıştırmalarına rağmen sana dua ediyor. son fırtınam avucumda nefesin.
dokunma kalsın kokun .....
konuşamıyorum...bir meleğe aşık oldum kendimce...
korkuların ve içine bastırdığın kendine dahi söyleme yediğin benliğinin tohumlarını alma vakti....keşke o susturduğun çocuk kalbini düşünmeden sergileyebilseydin. yalanlarınla kandırmalarınla aptal yerine koyduğun sevgimi sevgisizliğini dürüstçe söyleyebilseydin her şeye rağmen...
seneler geçti bak gönül ektiğini biçiyor. hasat sırası bende....
sen hiç gelme bana nadasa kaldım ...
seni kendimce hak etmediğin ama senin hep içinde olduğun sevginin sadece cümlelerde geçen
yalan dünyana bırakıyorum
Keşkelerinle.....
ilknur kılıç
22/11.2... mektup şuanda yazılmış ama okuna zamanı değil.hani
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.