*** BAŞARAMADIM ***
Oysa ne çok istemiştim....
Sevecektim seni,
Sevgiye yepyeni anlamlar yükleyecektim . Her geçen gün biraz daha büyüyecekti sevgim.
Hiç bilmediğim bir coğrafyada, hiç tanımlayamayacağım farklı iklimlerde yaşayacaktım seninle el ele. Yaparım sanmıştım... Başaramadım.
Hep gülücüklerle bakacaktım yüzüne. Her seslenişinde gülen bir sesle cevap verecektim sana. Söz vermiştim oysa, ağlamayacaktım. ’Bir tek sevinç gözyaşı göreceğim yanaklarında’ demiştin,ağlamaları bana yasak etmiştin. Gülen bir ömürdü bana vaadettiğin. Alışırım sanmıştım ,silerim yüreğimin yalnızlığını... Başaramadım.
Yokuşlar çıktı karşıma yürüdüğüm her yolda. Her köşe başında bir acı ... Alıştım farkında olmaksızın yalnızlıklara. Savaşmayı öğrendi yüreğim karşıma çıkan her acıyla. Ve kolayca sahip olduğum mutluluk değil, savaşımla kazandıklarım besleyip büyüttü ruhumu. Hayatın kolayına kaçarım sanmıştım...Başaramadım.
Bir yürekti benden istediğin. Sevmekti. Seni seveceğim günü beklemekti mutluluğun.Bir aşk filizlenip büyür zamanla sanmıştım, alışırım sana. Başaramadım.
Seni herkesi sevdiğim gibi sevdim.İnsanca duygularla.
Belki biraz daha fazla...
Aşk,
Kimbilir ne kadar uzakta?
Belki gökyüzü kadar ,
Belki yanıbaşımda...
Aşkı sen sanmıştım,
Benzetmişim yalnızca...
**Başaramadım**
Ayşe YÖRÜK
26.07.2007 İST.
YORUMLAR
GÜZEL BİR YAZYDI...
BİR İTİRAFIN, BİR İÇ DÖKMENİN SATILARI GİBİ SANKİ...
BAŞARAMADIM...
"AŞK İKİ KİŞİLİKTİR..." DEMİŞ ŞAİRİN BİRİ...
AŞKIN BİR AYAĞI ÇÜRÜKSE, O AŞK BAŞARAMAZ TABİ Kİ...
AŞKIN, MUTLULUĞUN BİR BEDELİ VARDIR...
KEREM, ASLI, LEYLA , MECNUN MİSALİ DAĞLARLA UĞRAŞMALI İNSAN O AŞK İÇİN...
AŞK DEDİĞİNİZ ŞEY, DARI GÖRÜNCE KAÇMAK İSE EVET DOĞRU, BAŞARAMADINIZ...
AŞK DEDİNİZ ŞEY, MATEMATİĞE KURULDUYSA EMELLERİ, EVET DOĞRU, BAŞARAMDINIZ...
ŞİMDİKİ AŞKLAR BAŞKA BİRAZ...
UÇUK KAÇIK İLİŞKİLER, SANAL SEVDALAR, İHANET DOLU BİRLİKTELER, ÇOĞU ZAMAN...
NERDE O ESKİ AŞKLAR...
ÇOCUKLUĞUMDA HATIRLIYORUM DA, MAHALLEMİZDE SEVDİĞİ KIZ UĞRUNA, ELİNİ AYAĞINI KIRDIRTMIŞTI, KIZIN AĞABEYLERİ EVİN ÖNÜNDEN GEÇTİĞİ İÇİN BU ŞAHSIN)))
ERTESİ GÜN YİNE GEÇMİŞTİ.AMA BU SEFER YARA BERE İÇİNDE TABİ)))
ŞİMDİKİ AŞKLAR BAZEN, DOMATESTEN BİLE DAHA ERKEN ÇÜRÜYOR...
MATEMATİĞE TAKILIYOR İLİŞKİLER, BERABERLİKLER...
EĞER BAŞARMAK BUYSA, EVET BAŞARAMADINIZ...
AMA YAZIYI BAŞARMIŞSINIZ...
TEBRİKLER...
SEVGİLERİMLE DOST SESİ...
PUANIMLA...
zekice tarafından 4/26/2007 3:39:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yokuşlar çıktı karşıma yürüdüğüm her yolda. Her köşe başında bir acı ... Alıştım farkında olmaksızın yalnızlıklara. Savaşmayı öğrendi yüreğim karşıma çıkan her acıyla. Ve kolayca sahip olduğum mutluluk değil, savaşımla kazandıklarım besleyip büyüttü ruhumu. Hayatın kolayına kaçarım sanmıştım...Başaramadım.
kim ne dedigini bilmiyo ya hep söz hep laf ama aşkın cefalısı güzel oluyo herhalde yada bence öle yüregine saglık