- 551 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
CHP ve SAMİMİYET
Ülkemizde en belirgin olgudur samimiyetsiz siyaset. Siyasetin kirli yüzü her dem kendini gösterir her yerde. Her parti zaman zaman tribünlere oynamak kabilinden aynı hatayı yapar. Biz buna ‘hata’ deriz, onlar ‘taktik’ der. Anlattıkları ve yaptıkları arasındaki açmazlık, hemen göze çarpar.
Konumuz malum; CHP nin son türban hamlesi. Bir önceki seçim öncesi yine bu manzaralar gözümüze ilişmişti. Samimiyet sorunu olduğuna inanmıştık. Neyse ki CHP bizi yanıltmadı ve yine şov yaptığını gösterdi. İşin sadece seçim için bir alt yapı çalışması olduğu yönündeki fikrimizi destekledi, üzüldük vesselam.
Şimdi yine aynı görüntüler, türbanlı delegeler ve üyeler var ortada. Mesaj açık ; ‘Biz Halkın partisiyiz, içimizde her türlü insan bulunabilir’ . Biz bu mesajı gerçek olması dileğiyle yine şüpheyle karşıladık. Bu bir fobi ya da tabu değil. Bu, şimdiye kadar gördüğümüz samimiyetsizlik sonucu oluşan bir fikir ve düşünce. Keşke biz yanılsak. Keşke CHP halka kucak açmayı becerebilse. Ve keşke bizi yanıltsa.
Gelecek günler bizi yanıltacak mı sizce?
Tüm bunları bir yere bırakalım. Ankara da yapılan kömür yardımı karşısında CHP nin aldığı ilginç tavra bakalım biraz da. Adamlar işi gücü bıraktı, kafayı kömüre taktı. Hak edenlere verilmediğinden tutunda, yandaşlara verildiğine dair bir sürü şamata kopardı CHP li büyükler. Mesele kömür mü ? Bence değil. Muhtemelen yardımı kimin yaptığını sorun yapıyor adamlar. Kendi partileri yapmış olsaydı sorun değil, hizmet olurdu kanımca. Ve eleştirdikleri eylemi yere göğe sığdıramazlardı.
SON SÖZ YERİNE
İstismar ve samimiyetsizlik kimden gelirse gelsin tasvip edilecek bir hareket değildir. İnsanların siyaset kurumuna güvenmemelerinin en temel sebebi samimiyetsizliktir. Dinle ilgili görünen partilerin içindeki sahtekarların varlığı ve eylemleri ne kadar olumsuz bir eylemse, Atatürk le ilgili görünen parti ve kişilerin samimiyetsiz ve anlaşılmaz tavırları o kadar olumsuzdur. Mesele halka adam gibi hizmet etmek ya da etmeye çalışmaktır. Milleti koyun sürüsü gören kişilerin akıllarında olmalıdır ki ; ‘ Bu millet çok çekmiş ve iyice dolmuştur. Birileri bu işi adam gibi yapacaksa gelmeli, yapmalıdır. Zira siyasetin tıkandığı, insanların devlete güvenini yitirdiği ve hayat pahalılığının iyice bunalttığı günlere doğru gidilmekte ve bu gidiş kaygı vermektedir. Lütfen kaygılarımızı boşa çıkartın.
YORUMLAR
kapitalizmin çöktügü bir ortamda CHP rozeti çarşaflılara takıyor....başka söylenecek söz yokmu....yinede degişimi gözlemekte fayda var....