YARINIMIZ YOKKİ YAŞAYALIM
yarınmı bilmem ne yapabiliriz.ben hiç düşünmek istemiyorum bunları bizim sonumuz yok başlarken bile bir sürü sorun olan sevdamızın hiç arkası yok evet gittiği yere kadar saklamalıyız bide hiç duyurmamalıyız kimselere sonu batak olan bir sevdadayız şimdi nereye nasıl gider hiç düşünmemeliyiz şimdi şu anı yaşayabildiğimiz kadar yaşamalıyız.
yarınmı bizim yarınımız olamazki arkamız dolu önümüz kalabalık nerden çıkış bulsak hepsi karanlık olsun aşk denilen bu duyguyu hiç tatmadan gitmeyeceğiz öbür dünyaya belki orda mahşerde oda imkansız bu günahkarlıkla allahta affetmiyecek bizi.
yarınmı keşkelerle başlayan sözler vardırya sadece bir defa yanyana gelebilsek bu masumiyetimizi kirletmeden gözlerimizin içine bakabilsek anılarımızı konuşup hayatımızı birbirimize anlatabilsek neler kazandık neler kaybettik paylaşabilsek ama bu bile imkansız birimize bişey olsa yanına bile gidip göremiyeceğiz ölsek bile cenazemizi göremiyeceğiz imkansızlıklarda sürdürülen bir hakikaten kara sevda peki hiç ortak arkadaşımız dostumuz dahi yok kime sorup haber alacağız yarınmı evet hiç yok.
öyle doluyumki sevdanla heran senin yanında heran sen kaplıyım biliyorum sende aynısın bu yeter sevdamı sürdürmeye bu sıcacık sesinin birtanem diyen haykırmaların ömrün sonuna kadar yeter olsun hiç yarını düşünmeyelim sadece fırsat bu gün bulabilirsek konuşalım seviyor ve seviliyorumya bu herşeye değer.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.