- 3775 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
A R A B E N İ ÖLÜM KURTULUŞSA
Hayat senin için yaşanılır gözükmüyorsa, uzattığın ellerin kaypak avuçlarca tutulup, kanı kuruyuncaya kadar istismar edildiyse ya da boşlukta asılı kaldıysa ve sen kendi güvenini kendi suratında bir şamar gibi hissettiysen, ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
Güvendiğin beyinlere açtığın beynin, şüphe içinde içi kir dolu tırnakları taşıyan parmaklarla deşelendiyse ve sen kendi beyninin ekinin tozundan rahatsızlık duymaya başlayıp çıkmazlar içinde boğuşuyorsan, ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
Ummanlardan hacimli anayüreğin, barındırmaktan haz duyduğun kalıcı canlarca terkedilmişse ve sen yüreciğinin gerçek kanı olan o canları tüm dua, yakarı ve telepatiyle tekrar yüreğini ısıtmaları için üç adım ötene getiremiyorsan; bu özlem beynini yeyip-bitiriyorsa, ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
Sevmeye ve sevilmeye susuz ruhunu ve vücudunu, sevmeye ve sevilmeye susuz olduğuna inandığın bir karşı cinse güvenle ikram ettikten sonra ruhunun ve vücudunun sömürüldüğünü görüp, beyninin de boş bir arı kovanı olduğuna inanıyorsan; ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
Düne kadar sımsıcak bakışlarına titrek meltem rüzgârı gibi karşılık veren dost bildiklerinin bakışı, bugün balık bakışına döndü ve sen insan bildiklerinin insanlıktan çok uzak olduğunu kavradıysan ve bunca zaman onlara verdiğin saniyelerin ömrünü bitirdiğine inanıyor da ölmede çare buluyorsan, ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
Aldatılmışlığın derin acısı gözlerinin önüne tavanda bir ip, mutfakta bir gaz, duvarda bir priz, rayda bir tren, yolda bir kamyon, vadide bir su getiriyorsan ve sen son kararını vermişsen, ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
İnsan bu; su gibi kıvrım kıvrım akar ve karşısındaki cam bardak değil ki içini okuyabilsin. Yanılgılar da insan için. Karşısındakinin değerini onun ikiyüzlülüğüne yenik düşüp, ölçemez ve vermesi gerektiğinden fazla değer verir. Böyle olunca da kendi değerinden kaybeder. Kendi değerinin ayaklar altına alınmakta olduğunu hissettiğin an onu silmeye karar verdiysen ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa…
Yaşayamadığın romantizme uygun kişi ve ortam bulamadıysan, fantezilerin düş ve hayallerden öte gidemediyse, boşlukta kararsızlık içerisinde bocalıyorsan, ara beni, hayat yaşanmaya değer mi, birlikte deneyelim, hayat yaşamaksa…
Yüksel ÖNAÇAN
YORUMLAR
hayat yaşanmaya değer mi, birlikte deneyelim, hayat yaşamaksa�
Evett.Şair ne demiş' Ödük ölümden birşeyler umarak,Bir büyük boşlukta bozuldu büyü"
Birlikte ölmek değilde,birlikte yaşamaktır güzel olan,yaşayacağın gerçek birini buabilirsen eğer.
Btün kabi kırıkarın aradıklarını bulması dileği ile...kutluyorum sizi.
düşünen beyninizi ve yazan kaleminizi...
Saygı ve seamlarıma...
Yükselenyıldız
Yorumunuz için teşekkürler.
ölmek sorun gideriyorsa herkes ölsün, ama gidermediğin ölüm care değil, sen care olacaksın, ben care olacağım, bizler care bulmalıyız. Kalemine sağlık tebrik ederim.
Yükselenyıldız
Şimdi yaşıyorlar ve problemlerini paylaşıyorlar.
24 saat uygulamasından dolayı uzun süre siteye girmeyi ihmal etmiştim; yorumlarınızı onun için göremedim.
İlgilendiğinizden dolayı teşekkür ederim.
Güvendiğin beyinlere açtığın beynin, şüphe içinde içi kir dolu tırnakları taşıyan parmaklarla deşelendiyse ve sen kendi beyninin ekinin tozundan rahatsızlık duymaya başlayıp çıkmazlar içinde boğuşuyorsan, ara beni, birlikte ölelim ölüm kurtuluşsa...
ÖLÜM NE YAAZIKKİ KURTULUŞ DEĞİL.......
Yükselenyıldız
Zaten finalde geçmişi silip, yeni bir hayata başlama tavsiye ediliyor.
Bu makalem tesadüfen üç can kurtardı. Şimdi mutlu bir hayatları yoksa da şükür yaşıyorlar.
Saygı öncelikli sevgiler.