ilk görüşte aşkkkk
bi gün arkadaşımla konuşurken senden hoşlanan biri var dedi o kişide telefonu aldı ve benimle konuştu resmimi gördüğünü söledi ve çok tatlı oldugumu söledi.numaramı aldı ve biz konuşmaya ve mesajlaşmaya başladık.sonra ben çankırıya gittim.arkadaşımla buluştum ve o cesaret edemeyip yanıma gelemedi beni uzaktan görüp gitti.sonra biz arkadaşın ewine gittik.aradım ve konuştuk zorlada olsa bi teklif yaptı ve biz p akşam çıkmaya başladık.ertesi gün buluştuk ve gezdikilk görüşte aşk die buna derler bence yürürken eli elime çarptı ve elimi tuttu.sonra ebru bize bakıp ooo dedi.sonra yemek yemege gittik.ayrılmak istemedi ewe giderken çok zor ayrıldık çünk ben ertesi sabah dönüyordum.ewe gittik ve ertesi gün oldu benim 10 45de otobüsüm vardı ve ben yanlış bilet almıştım biletimi değiştirdik.1e aldık 1e kadar beraberdik.çok güzeldi.terminale gittiğiizde beni bırakmıyodu.agladı benim için ve biz ogünden beri çıkıyoruz ve çok mutluyuz....ve birbirimizi çok seviyoruz....
YORUMLAR
tmm senin için öle olmaya bilir ama benim için öle bazen insanlara ufakta olsa bi şans vermek gerekir öle diiil mi demekki sen hiç sevmedin aşık olmadın bunlar beni mutlu eder ve hiç birşey denenmeden bilinemez unutma;yaşamdan ögrenemez her insan verme nasihat.....
bu nasıl bir kayboluş nasıl bir baş dönmesidir böyle.ilk görüşte aşk ,ilk buluşmada yakınlık,ilk ayrılışta gözyaşı...
bir tuhaflık yok mu sence de bu durumda.
hayat ve insanlar nasılda masum toz pembe gözüküyor gözünde.herkes geçiyor sanırım senin ki gibi bir dönemden.
ağlar,söz verir,vaadleri olur,seviyorum der...vs ...vs.
şimdi yetti mi yani bunlar mutlu olman için?pes doğrusu!
carmenmir tarafından 11/23/2008 12:48:29 AM zamanında düzenlenmiştir.