ÖLÜME TERKEDİLENLER NE ZAMAN KURTULACAKLAR NE ZAMAN SON BULACAK İNSANLIK AYIBI?
ÖLÜME TERKEDİLENLER NE ZAMAN KURTULACAKLAR NE ZAMAN SON BULACAK İNSANLIK AYIBI?
NİGAR BEDİRHAN
YORUMLAR
(Ama anketler arasında kalır sayfa kapanınca unutulur.
Bu ve bunun gibi nice talıhsizler .)...Merakla takip edecegim inanin..Bu yazinizin okunma sayisini..?"Toplumsal duyarliligimizin bir olcutu" gibi mi olacak,yoksa artik bu kaniksadigimiz bir olaydir dami kalacak..?
*Bir kutu kola ya 2 paket "parasetamol" alabilirsiniz..
*Bir paket sigara ya 1 paket "kinin"
*Bir sise parfum e 9 litre "serum"
*bir keyif kahvesine 2 paket "sargi bezi"
Bir maleryali bebege can veren olmak istemezmisiniz..?
Orneklemeler cok..sadece yazilanlarla kalir..Kalmamali.!!
Ne zaman boyle bir konu acilsa "sirinlik"ten ote gitmez yaptiklarimiz..Bir nevi ego tatmini ve popilist olma sevdasidir icimizi giciklayan..Bilmeliyiz ki her olumlu "dusunceden eyleme donusturdugumuz" davranisimiz kanayan bu yaraya merhem olacaktir...Nerde ve ne sekilde olursa olsun..Siz sokaginizda,ben Afrika da..Buyuk soz e gerek yok..Kucuk kucuk dokunalim gucumuz yettigince..Buyuk sozler kucuk beyinler tarafindan uretilirmis..Gurultulu seslere seslenin lutfen..yada okuduklarindan derslensinler..
Tesekkur ederim size..Bu konuyu her firsatta gundemde tutun..Bakalim neler olacak.!
Saygilarimla.
Ersal Demir
Cotonou/Benin/AFRIKA