- 680 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UYANIN ARTIK, UYANIN!
Nereye gidiyoruz? Ne yapmak istiyoruz? Amacımız nedir? durup bir düşünelim.
Tüm hayatımız teknolojiye bağlı sanki. Internet yoksa yokuz, Televizyon yoksa yokuz, Telefon yoksa yokuz... tamamen e-insan olduk neredeyse konuşmayı unuttuk. Eskiden mektuplar yazardık bir heyecan olurdu içimizde postacıyı dört gözle beklerdik. Bir de eski bayramlar vardı cıvıl cıvıl büyük-küçük herkes bayram sevincini yaşardı. Eski ramazanlar, eski insanlar, eski yaşamlar, eski değerlerimiz vardı. Neden hep eskide kaldı diyoruz çünkü bir başkaydı eski günler. Şimdi ne değişti, neden böyle olduk. Bizi biz yapan değerlerimize ne oldu. Onları zamanla biz öldürdük. Artık monoton yaşamın esiri olduk. Yediğimiz-içtiğimizden tat almıyoruz. Hayatımız anlamsızlaştı, insanlık kayboldu. Neslimiz de tükenir yakında. Herkes kendi halinde yaşıyor. Kimse kimsenin farkında değil. Farkındalık kelimesini dahi unuttuk. Monoton insanlar, monoton hayatlar bu vurdum duymazlık en sonunda monoton dünya haline geldi. Mahkum olduk egomuza. Kimseyi görmez,duymaz,hissetmez ve anlamaz olduk. Heyecan,hırs,amaç,sevgi ve saygı unutulmuşlar arasında. Bunlar bir yana varlığımızı unuttuk. Tadabilmek, hissedebilmek, duyabilmek, görebilmek en önemlisi nefes alabilmek, yaşıyor olabilmek bunların farkında bile değiliz artık. Sanki bir bildiğimiz var yaptığımız doğru bir tercih. Yoksa yeniden dünyaya geleceğinizi mi? sanıyorsunuz. O halde kendinizi kandırıyorsunuz. Uyanın artık, uyanın!
YORUMLAR
Yazdıklarınız doğru,aynı düşünüyorum ama yapılacak bir şey yok,hadi bırakalım cep telefonlarını ve interneti,var mısınız,hayır yok,bırakamayız.Kendimiz birşeyler yapmayı deneyelim.Karanlıktan şikayet etmek yerine bir mum yakalım.Gülizar Saraçoğlu'nun yazdıklarına da katılıyorum.Tebrikler ve sevgiler size.
Değerli arkadaşım,
Önce tebrik ederim sizi; Makaleniz ve ortak duygularımızı dile getirdiğiniz için efendim.
Uyanılması gereken daha birçok husus var. Bunlardan biri de "Ülkemizin altının oyulduğudur" efendim!
Mustafa Kemal ATATÜRK; Bizlere, bağımsız Türkiye Cumhuriyeti'ni bıraktı!
...Vefat tarihinden bugünün tarihine kadarki süreç olan yetmiş yıl içerisinde, Ülkemizin altı oyula oyula bu hale gelindi.
Ne geçecek ele? Koskocaman bir hiç mi? Hayır!
İstenilen ne? Ülkemiz ve konumu ile yeraltı kaynakları!
İktidardakilerin eline geçen ne? Yağmaladıkları! Başka ne olabilir dersiniz acaba? Takdir mi alacaklarını zannediyorlar? Hayır.. Alamayacaklar! Hainleri sevmezler çünkü.
Bunun farkında olamayacak kadar da düşüncesiz, mantıksız, gaflet, delalet, hıyanet içerisinde kuklalığa devam etmekteler!
Türk gençliğinin uyutulduğu yetmiyormuş gibi.. Bilinçli insan katsayısı da azalmış durumdadır. Sebebi ise; Hayat şartlarındaki ekonomik kısıtlamalar ve zorlukların yanı sıra, sağlık nedenlerinin ön sebebi psikolojik çöküntüdür!
Bu, aynı zamanda Psikolojik Savaş'tır!
Beyinler ele geçirilirse ne olur, dersiniz? İnsan biter efendim. İnsan biterse.. Toplum da biter! Toplum biterse.. Vatan yiter!
Sizin de tabir ettiğiniz gibi "e-insanlaştırılan" insandan ne kadar hayır gelir ülkesine?
Duyarsızlık, almış başını gidiyor belirsizlik içinde.. Kişilerdeki vurdumduymazlıktan ziyade "Bana dokunmayan yılan, bin yaşasın"dacılık olabilir mi dersiniz acaba? Şayet; Böyleyse, acırım onca Şehid'imizin kanıyla kazanılan bu Vatanımıza! Yanarım; Dedelerime, Ninelerime ve Ulu Önderimiz Mustafa Kemal ATATÜRK'ümüzün emeğine!
Nerde kaldı milli şuur, nerde kaldı milli onur? Yazık.. Çok yazık!
ATAMIZ; Bize bu vatanı emanet ettiği zaman, uyarmadı mı Söylev'iyle Hitabı'yla? Uyardı!
E, nerde kaldı "Emanete hıyanet olmaz" inancı? Lafta!
Nerde kaldı hepimizin kardeşliği? Lafta!
Nerde kaldı barış? Yok! Niye barış yok? Kişi kendiyle barış değil, kendine güvenmiyorsa güven de olmaz barış da.. Olur mu hiç? Olmaz!
"Günü kurtarmak" ve "Günü gününe yaşamak" daha ne kadar sürecek?
Yapmayın arkadaşlar! Lütfen uyumayalım! Düşman uyumuyor çünkü!..
... Ve ülkemizin içi dışı düşmanlarla işgal edilmekte.. Yavaş yavaş da değil artık.. Hızlandılar! Arsızlaştılar!
ATAMIZ'ın aramağanı olan; Vatanımızın, Ulusumuzun, Cumhuriyet'imizin ve Laik'liğimizin kıymetini bilelim.
Gülizar Özlem (GÜRSES) SARAÇOĞLU