GEL
[ italiSevgi böyle bişey olsa gerek bıkmadan usanmadan uyurken izledim seni kıyamadım seni uyandırmaya.Ne kadar da masum uyuyordun.dudaklarının sarkışını,kafanın bir sağa bir sola düşüşünü izledim dakikalarca.Her gün,her dakika seni bekledim bi umutla.sana kavuşmayı bekledim aylarca.Artık dayanamıyorum sensizliğe.Sen evet sen,öyle bir işledin ki ruhuma heryerde her şeyde sen oldum.İçtiğim sigarada her nefeste seni çektim içime haberin yok.İçtiğim her çayda seni yudumladım,sıcacık ısıttın beni.Aldığım her nefeste seninle aynı havayı soludum.Anladım ki ben seninle yeniden doğdum ve asıl şimdi yaşamaya başladım.Gel gel ki sonsuza dek seni izleyeyim kah uyurken kah uyanık.Gel ki tutsak ettiğim duygularım özgürlüğüne kavuşsun.Gel ki kaybettiğim kendimi yeniden bulayım.Gel ki yıllardır uyuyan bedenim seninle uyansın her sabah.
Gel yalansız hesapsızKorkularımdan kurtar beni.Sadece senin olayım sende benim ol umarsızca.Bembeyaz olalım.Geçmişteki hiçbir siyahı taşımayalım bugüne.Senin olacağım gün giyeceğim beyaz gelinlikten öldüğüm gün giyeceğim beyaz kefene kadar hiçbir siyahı sokmayalım hayatımıza.Beyaz bembeyaz olsun düşlerimiz de sevgimizde.Seni sevmeme izin ver bırak kendini bana.Yaşayalım,akalım sonsuz ırmaklar gibi çağlasın bedenlerimiz tenlerimizde.Susayalım birbirimize yıllardır sahrada kalmış bedeviler gibi.Bırak kana kana içelim tenimizin tuzlu suyunu.Beni yaşa ve yaşat kendini bana.Yıllarca seni bekliyormuşum ben meğer.Sevmeyi bilmediğimi hatırlattın sen bana.Gelişin ve sevişin miladım olacak.Gel ki devrim yarat bedenimde.
Seni seviyorum…
19.11.2008
sırr...