- 610 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HUSUS CILGIN BIR CENIN
sehvetli yada sehvetsiz, zekerin biyolojik bosaltim yaptigi anda basladi yarisimiz ki bizler bu yarisi kazanip da nail olabildik bu misralari yazmaya.o halde bugunku dunya duzeni ve beserin mucadelesi, topyekun kazananlarin savasidir!hayata baslarken galip basladik yani,acaba bu yuzden mi insaoglu hirslidir?eger husus cilgin bir ceninin savasi kazanmasiyla basladiysa,ana rahmine geri donusu savaslarin sonu olarak gorurum.eger kazanan ceninler degil de kaybeden ceninler dunyaya gelseydi,dunyada ne savas olurdu ne gereksiz olumler.utopiktir 21.yuzyil baslarinda yasayan insanoglunun vizyonunu hesap edersek.bilim adamlari ceninin savasim verdigi o sureci labaratuvarda inceleyip mudahale edebilirlerse belki de kazanan degil de kaybeden ceninler dunyaya gelebilir.mantik dunyaya gelenlerin zaten kazanmis oldugu demeyin!degisen hicbirsey olmaz diyenler de olacaktir.oyle ya leonardo da vinci helikoptere benzeyen sekiller cizdiginde boyle bir aletin hangi sacma amacla cizildigini merak etmislerdi.cenine bak ki ne cabuk da gerceklestirdi hayali.peki kazanan degil de kaybeden cenin gelirse dunyaya bu kadar merakli ve hirsli olabilek mi?dunyanin gelisim seruveni hirslarin kavgasindan baska bir sey degildir diyenlere nasil haksizsin diyebilirim ki?haksiz olan asgari ucreti en asgariye cekip 200 lira aylikla isci calistiranlar,haksiz olan deneme suresi deyip 3 ay sigortasiz angarya yaptirdigi calisanini bize yaramazsin deyip kapinin onune koyanlar.kapi arkalarinda eksittikleri pis suratlarini fareler yesin!onlar nicol paganini dinler,british museumu gezerler,bize similasyonuna duzdurmek duser kendimizi.bu siber tecavuze karisir mi devlet bilmiyorum,ama onunla yaptigimiz sozlesmeye yaziklar olsun ne hakliyi koruyor ne haksizi.devlet bari haksizin yaninda dursa da bilsek biz de elimizden ne gelir de ardimiza koymayiz.ne kadar ates olur nereye duser kimi yakariz!ucret emegin karsiligidir angarya yasaktir!anayasamiz boyle diyor da kac milyon kisi agnaryaya maruz bunu kim soyleyebiliyor?haldun dedi ki devletler insan gibidir,dogar,buyur,yasar ve olur.yaslaniyor muyuz ne?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.