- 687 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BEN..
Yok olmaktan korkmuyorumda!.. ya yok olduğumda geride bıraktıklarım bana lanet ederse?
Onlar için ne kadar önemliyim bilmiyorum ama biliyorum ki; bensiz şuan için yapamazlar.. Uykusuz gecelerden nefret ediyorum. Günlerdir uyumak için savaşıyorum ama uyuyamıyorum. Her şeyi düşünmek deli ediyor beni, ama bunu yapmadığım zamanlardada kendime düşman oluyorum. Hani bazen düşünmüyorda değilim; " DÜNYA SADECE ONLARIN ETRAFINDA DÖNMÜYOR, BU DÜNYADA BENDE VARIM" fakat bencilcede davranamıyorum. kendimi mecbur ve zorunlu hissediyorum belki; aslında ne mecburum nede zorunlu, bunu BEN isteyerek ve bilerek yaşıyorum.
Yorulduğumu hissettiğim zamanlarda oluyor. Aslında hep yorgunum fakat ben duygularımı bilinç altıma bastırıp, hala güçlüymüşüm gibi yaşıyorum ve biliyorum ki; BİR GÜN BİR YERDE İFLAS EDECEĞİM.
YORUMLAR
Eğer ciddi bir sağlık sorunun yoksa ,çok çalışmakla düşme gibi bir durumunuz olmaz.
Kendini alternatifsiz sanma siz olmazsanız belkide işler daha iyi yüyüyecek.
Ölümün de yokluk olmadığına alem inanmaya başladı,insanlık tarihiyle başlayan ahiret inancı gün geçtikçe pekişiyor.
Selam sevgi ve dualarım seninle her insan gibi senin de ne benzerin var ne de alternatifin.
tüm insanoğlu yaşar bu gibi kısırdöngü zamanları...
dünyada sadece ben mi seçilmişim tüm olumsuzluklar için,tüm yorgunluklar bana mı verilmiş der ve bir nevi isyankar oluruz zaman zaman...
ama göremediğimiz bir gerçek vardır ki ; oda tüm insanoğlunun geçirdiği evrelerinden biridir bu psikoloji...
sadece sen değilsin hepimiz yorgunuz,hepimiz uykusuz geceler yaşıyoruz,hepimiz bir yerde isyan bayrağını çekiyoruz,vs.vs.vs
neden mi hepimiz?...çünkü hepimiz dünya denen bir yerde aynı amaç için yaratılmış verlıklarız...
kendimiz için yaratabileceğimiz huzur adına gücümüz vardır herzaman,tükendiğini sansak ta var...
mutlu yarınlar diliyorum...
sevgili zeytin gözlü
yorgunluklar ve hüüznler birikir birikir ve bizi boğacak aysberg'lere dönüşür
çıkmaz sokaklarımızda canavarlar beslemek gibi...
ve unutulan ruh isyan eder..
bunun adına ruhun iflası ya da depresyon denir..
kalemin şiirin insan sevgin hep yanında olsun
yaşama sevincin Himalayalar kadar yüksek olsun:)