- 726 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MENZİLİM ASK
GÖZLERİNİN RENGİNİ ALMİŞTI GECE,KÖMÜR GİBİ SİMSİYAH BAKTIKÇA DERİNLERE DALIYORUM SİLAH ELİMDE NÖBETİ GÖZLERİNİN İÇİNDE TUTUYORUM ,BİR BAKIŞINA CANIMI VEREBİLECEĞİM GÖZLERİNDE,GECE HİÇ BİTMESİN DİYOR YÜREĞİM ÖYLESİ SUSUZ SEVGİLİYE,GECENİN EFSUNUNDA KAYBOLUYOR KORKU,GÖZLER BİR NOKTAYA ADAPTE OLMUŞ ÖYLECE BAKIYOR.MENZİLİM ASK DİYOR KALBİM ,VE BU GECE YARISINDA YİNE YİTİK YİNE FİRARİ DÜSÜNCELERİM.ZAMAN AKIP GİDİYOR SU MİSALİ,SAATİMİN TİKTAKLARI BOZUYOR GECENİN SESSİZLİĞİNİ,SANKİ HAYAT DEVAM EDİYOR DER GİBİ,SABAHIN İLK IŞIKLARI ALIP GÖTÜRÜYOR GÖZLERİNİ YİNE KENDİ KENDİME KALIYORUM HAYAT BİR KEZ DAHA PEMBELERİNİ CEKİP ALIYOR BENDEN. AL HAKETTİĞİN YAŞAM BU DİYOR SANKİ.KELİMELER DÜĞÜMLENİYOR BOĞAZIMDA SÖYLEMEK İSDEDİĞİM İKİ KELİME SÖZÜ DAHİ SÖYLEYEMİYORUM KORKUYORUM EVET KORKUYORUM TAMAM HERSEY TAM DERKEN GÖZLERİNE BAKINCA UNUTUYORUM SÖYLEYECEKLERİMİ UTANIYORUM BAKIŞLAR ÇİFTLEŞİNCE. KAÇAMAK YAPIYORUM GÖZLERİNDE O MELEKSİ SİMAN BÜYÜLÜYOR BENİ. BANA HEM ÇOK YAKIN HEMDE ÇOK UZAKSIN. DUYGULARIMDAN KAÇAMIYORUM HER AN HERYERDE AKLIMDASIN. SENİ SEVİYORUM BİR TANESİ AMA SEN BUNU BİLMİYORSUN.
GÖZLERİNDE OLMAK VE SABAHLARA KADAR O GÜZEL GÖZLERİNDE NÖBET TUTMAK ( İŞTE GARİP BİR AŞK )
KILIÇ BAYRAM
MENZİLİM ASK Yazısına Yorum Yap
"MENZİLİM ASK" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.