- 1434 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLEGÜLE Üstad / RASİM GÜLER.. (A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
-Tarifi imkansız bir üzüntü içerisindeyim.Onunla her konuşmamızda çok iyi olmadığı halde yarın mutlaka iyi haber vereceğim sizlere derdi.Üçüncü kemoterapiden sonra birdaha hiç sesi çıkmadı ve biz sevenleri ona ulaşamadık.Artık çok bitkindi.Her gün biraz daha sona yaklaşan büyük üstad için, yapılacak birşeyde kalmamıştı.
-Düşünüyorum da zaten bir şey yapamazdık/elimizden ne gelirdi ki? Lanet olası şu kanser meretinden kurtulan varmı ki? Üstadımıza ümit doğsaydı.Şu saatten sonra yazılanların da hepsi boşuna.Sadece o’nu sevdiğimi/saydığımı/özlediğimi ve asla yerinin dolmayacağını sizlerle paylaşmaktan başka.Hastalığının orta döneminde yazılarımla / mesajlarımla/ zaman zaman telefonlarımla hep yanındaydım.
-Hiçbirşey yapamamak adına çok üzgünüm
-Çaresizliği yaşamış olmak adına çok üzgünüm.
-Ve bu gün o bizden ayrıldı/artık yok/O’nu birdaha
göremeyeceğim için çok üzgünüm....
-Gülegüle Dostum..seni çok özleyeceğiz.
YALNIZLIK // Üstad Rasim GÜLER’den...
Siz yalnızlık nedir bilirmisiniz? Etrafinizdaki herkes sevgililerinden bahsederken,onlar sevgililerini Öperken,bir sevgilinin sefkatli bakişlarina hasret kaldinızmı hiç?
Siz yalnızlık nedir bilirmisiniz? Yüreğinizin taa orta yerinde bir yanğını gözleriniz yaşlanarak hissetnizmi hic?
Yalnızlık nedir bilirmisiniz? Yalnızlığınızı gizlemek için başınızı her dik tutuşunuzda kendinize bir yalan daha söyledinizmi? Hiç düşündünüzmü ben bir başkasına neden yetemiyorum diye, hiç tüm kitaplari okudunuzmu,hiç çalıştınızmı gece yarılarına kadar,hiç güldünüzmü sırf bir insanin sevgisini kazanabilmek için sizi gülümsetmeyen espirilere yalanciktan?
Yalnızlık nedir bilemezsiniz ağlalamadan,yüreğiniz kan revan olmadan.
Ağladınızmı hiç sizi hiç kimsenin görmedigi bir kösebaşında, hiç dualar ettinizmi yada isyan etmek istediniz mi?
Yalnızlık nedir bilirmisiniz?
Hiç hasret kaldinizmi sevgiler,bir başkasıyla mutlu olmayı yada mutluluğunuzu ölesiye paylaşmayı isteyipte hevesiniz kursaginizda kaldımı?
Kocaman bir dünyada yalniz kaldınızmı?
Hiç yüreğinizin sesini duyacak birini bulmak uğruna sahra çöllerinde dolasşmayi yada kutuplarda donmayı düşündünüzmü hic?
Ufacık tebessümlerin sıcaklığına sığındınızmı yada mülteci oldunuzmu hiç ısırğan gülüşlere tüm kimliklerinizi yitirerek?
Bilmiyorsunuz ve anlamıyorsunuz degilmi?
Emin olun siz yalnizlığı taaki geçtiginiz her köşe başında görene kadar iliklerinizde soguklugunu hissedene kadar anlamayacaksınız.
Yalnızlığı eğer bir bedenin diğer bir bedene dokunuşunda arıyorsanız,inanin hiç bir zaman anlayamayacaksınız.
Bir ruhun diğer yarısını bulamayıp acı çekmesini, yarım kalmasını, yani yalnızlığı diyorum anlayamayacaksınız.
En güzel ödülleri alirken yada baharda çiçeklerin açışını seyrederken bir yanınızın coştuğu diger yanınızın yalnızlıktan donduğu oldumu hic?
Olmamıştır tabii
Yalnızların sevgilerini,yeteneklerinin en derin yerlerine gömdükleri gibi, sırlarınızıda içinize gömmüşsünüzdür.
Siz bilemezsinizki yalnızlık çekenin içindeki fırtınaları,içine düşüp dönüp durdugu gırdapları.
nerden bileceksinizki?
Yalnızmı kaldınız.Sanki bir gece vakti uyanıpta beni düşünecek biri olmayacak bu dünyada deyip umutsuzluga kapılarak ve bu umutsuzlukla yaslanarak,
Siz en iyisi hiç yalniz kalmayın,siz en iyisi elinizdekinin değerini bilin,gidin sarılın sımsıkı.Sarilabileceginiz kim varsa en yakınınızda,gözlerinin içine bakın,ellerini tutun ve o elleri asla bırakmayın.......
YORUMLAR
"Bitmez dedin herşey bitti
Gitmez dedin herkesin gittiği gibi
Sen vefasız rüzgarlar gibi
Esip geçme yanımdan
Sen yalancı yağmurlar gibi
Süzülme yanaklarımdan
Demiştim sana
Bak şimdi
Sen gittin gideli gözlerim uzaklara dalıyor
Alıp başnıı çekip gitmeni aklım almıyor
Senin çıktığın kapıdan yalnızlık giriyor
Yalnızlık benim eski sevgilim
Yalnızlık benim en vefalı yarim
Ben onu kimler için terkettim
O beni bırakmıyor"
.........
Yalnızlık üstüne var mı daha..
Sevgili üstadı Yüce Rabbim aff ve rahmetiyle yalnız bırakmaz inşallah..
Kalanlarına sağlık ve metanet diliyorum..
Üzüntümüz ile baş başayız..
Yalnızlık acıdır..
canım hüzünler içindeyim yıkılmış bir durumdayım ölüm haberini duyunca ben bir sivas zaralıyıdım canında bir parçayım rasim hocamızın sizlere teşekür ederim atiyem aynurcuğm çabanız bana hep güç verdi rasim hocam sessiz bir gemiyidi yolcusu sevgi ve saygıyıdı nur içinde yatsın
ailesinin dostların ve bütün sevenlerini başı sagolsun
sözüm bahardır çiğdemler açarsa zaranın pur taşında gideceğim söz verdiğim gibi elimde demet demet çiğdemlerle
çok üzgünüm
çok
saygılarımla
canım sagolun varaolun
zaralıcan
Mekani cennet olsun degerli abimin Umarim Hz. Allah yar ve yardimcisi olur cennete giden kullarinin serefine nail eyler hepimizin gidecegi yer ayni..
degerli yazari böyle bir konuda duyarli oldugu icin tebrik ediyorum
sevgidir zaten herseyi dile getiren...
Emre AVSAROGLU
EmRe AvSaROgLu tarafından 11/19/2008 4:16:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Rasim Güler; Kocaeli'nde tanışmıştık kendisiyle
o gün yine anladım bu dünyada iyilere yer yok.
Siz hiç kendisinden haber almak için günlerce çabalayan bir sevgi kitlesi gördünüz mü?
Ben gördüm ve çok duygulandım.
Güzel insandı.
Mekanı cennet olsun. Ailesine ve sevdiklerine sabır dilemekten başka bir şey gelmiyor elimizden.
Siz en iyisi hiç yalniz kalmayın,siz en iyisi elinizdekinin değerini bilin,gidin sarılın sımsıkı.Sarilabileceginiz kim varsa en yakınınızda,gözlerinin içine bakın,ellerini tutun ve o elleri asla bırakmayın.......
Allah rahmetiyle kuşatsın üstadı... Tüm sanat camiasının, sevenlerinin ve yakınlarının başı sağolsun...
Mekanı cennet olsun inşallah...