SEVGİYLE KUŞANMAK....
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
İçimde, her daim beslediğim sevgi tortularıyla yaşarım...
Ne zaman içim daralır, yalnız kalırsam; yüreğimin derinliklerinde sakladığım sevgi tomurcuklarına sarılır, sevgisizliğimi gideririm çoğu kez...
Biri arkamdan vurduğunda, insanların, bayağılaştığı, insancıklaştığı zamanlarda; sihrine güvendiğim sevgiden bir tutam alır, ruhumun derinliklerine salarım böyle zamanlarda...
Sevgiyi kendime kalkan yapar,bütün kötülüklere karşı sevgiyle kuşanırım.
Kendimi toparlar, kendime gelirim sonra...
Adım başı hainlik, adım başı onursuzluk kokan, insan pazarlarında; yıkılmayayım, örselenmeyeyim diye; kendimle acımasız savaşlar yapar, bitmek tükenmek bilmez kavgalara dalaşırım çoğu kez...
Bütün bu olumsuzluklar karşısında sevgiyle kuşanırım böyle zamanlarda...
Sevginin gücüne inanırım...
Bakın şöyle bir çevrenize...
İhanetlerin, kavgaların, savaşların, ayrılıkların kökeninde; sevgisizlik sebep değil midir...?
İntiharların, savaşların, kıyımların kökeninde hep sevgisizlik değil midir gerçek sebep...?
El betteki evet...
Sevgiden uzaklaştığımız, ondan yoksun kaldığımız bütün her yerde; içimizde olumsuzluk tohumcukları yeşerdi oysa...
Kaskatı kesildi yüreğimiz...
Gözümüzü kan bürüdü...
Bakınız şöyle çevrenize....
Sonu gelmez savaşların, birbirimizi bir kaşık suda boğmanın,birbirimizi hor görmenin temelinde hep sevgisizlik değil mi sebep...?
elbette ki evet...
Birbirimize bir selamı bile neredeyse çok görüyoruz bazen...
Birbirimizin kuyusunu kazmaya üstümüze yok.
İşimiz gücümüz; sırt çevirmek birbirimize...
Küsüz; kendimize bile...
Sevgiyi gözümüzün, gönlümüzün ulaşamadığı, göremediği bir yere savurmuş; kaskatı bir yürekle kalakalmışız...
Yalnızlığımızın ,kendi kendimize yetmenin çabasındayız bir bakıma...
Oysa bu eziyet değil midir kendimize...
Kendimizi yıpratmak değil midir bu bir bakıma...?
içimde her daim beslediğim sevgi tortularıyla yaşarım.
Ne zaman içim daralır, yalnız kalırsam; yüreğimin derinliklerinde sakladığım sevgi tomurcuklarına sarılır, sevgisizliğimi gideririm çoğu kez...
Kendimi sevgiye adarım.
Aynaya bakıp,sevgiyle gülümserim böyle zamanlarda...
Mutlu olurum...
Sizde, mutsuzluğu, sizi sarmalayan kötü olumsuzluklarla savaşmak, kendinize bir iyilik yapmak istiyorsanız; böyle yapın...
Kendinizi sevginin sihirli kollarına bırakın...
Aynaya bakıp; sevgiyle gülümseyin bir...
Deneyin...
Sevginin, kilitli bütün yürekleri açabileceğini görecek, hayatınıza nasıl mutluluk getirdiğini göreceksiniz...
Anlamsız kavgaların, sonu olmayan çekişmelerin, sevgiyle nasıl bertaraf olduğunu his edeceksiniz...
Sevgi; barışın, kardeşliğin, birbirimizi kucaklamanın sihirli değneğidir.
Gelin hep beraber sevgiyle sarılalım birbirimize, kucaklaşalım...
Bakınız o zaman nasıl bitecek kavgalar, kırgınlıklar...
Nasıl gelecek baharlar memleketime...
Hep beraber deneyelim...
Kuşanalım sevgiyle...
Sevgiye inanalım...
Yapalım...
Memleketi sevgiyle kuşatalım...
YORUMLAR
Evet bugün kendimi cok mutsuz hissediyordum,
Günün yazisini okuyunca kendimi iyi hissetmeye basladim,
Bir de gidip aynaya gülümsersem tam olacak:)
Kendimi ve tüm insanlari cok seviyorum yaaa cokk:)
Kutluyorum günün en güzel yazisini,
Ve sevgi dolu yüregini,
Kalemin daim olsun dilerim sevgili arkadasim....
Kocaman sevgilerimle...
Setenay..
Kötü ve soğuk olan yüreklerin , çirkin maskeli yüzlerin bile özünde varolan, ortaya çıkarılmayı bekleyen bir sevgi tohumu var öyle değil mi?
Sıcacık tutmak bir yüreği,
Ve büyütmek o tohumu...
Sevgiyle açmak bütün kapıları,
Ve her adımı sevgiyle atmak,
Her nefesi almak sevgiyle,
Ve sevgiyle vermek...
sevgili Zeki,
Çok güzel bir konu ve o güzel üslubunla bütünleşmiş bir yazı..
Yürekten kutladım...
Ve her cümlede sevgi adına kuşlar uçurdum özgürce.
Sen hep burda kal, hiç gitme.
SAYGILARIMLA....
Sevgi sözcüğü benim için o kadar kutsal bir sözcük ki bin kere düşünülüp bir kere söylenilmesi gereken sözcük. o sözcüğe inanıpta kırılmanın, ne ağırlığı tartılabilir ölüm gibi ne de yaşanılablir zulüm gibi. Sevgi sözcüğü kuru kazel gibi dökülüyor her dilden. Şimdi sevgi sözcüğü olmuş, yalanların müjdecisi...
Yani sevgi sözcüğü, hükmedenlerin en büyük aracı, onların kedilerinin köpeklerinin özel doktorları varken, sokaklarda ekmek tolayanların ne ki değeri? hükmedenler sevgi sözcüğüyle bezelidirler. arabasını, yatını, katını, villasını,havuzunda suyunu sever. Sokakta işsizler, çöpten ekmek toplayanlar, kime Seni seviyoruz desinler, nasıl... senin yüreğinin pak olduğunu biliyorum. ben sevgimi bütün masumların gözlerinde parlatmak istiyorum.
Güzel yazından dolayı kutluyor.
Selamlarımı saygılarımı sunuyor.
Sevgiye uzanan elinizi elimde hissediyorum.
Bu üçüncü yazışım.
elektriğin azizliğine uğradımda.
''Biri arkamdan vurduğunda, insanların, bayağılaştığı, insancıklaştığı zamanlarda; sihrine güvendiğim sevgiden bir tutam alır, ruhumun derinliklerine salarım böyle zamanlarda...
Sevgiyi kendime kalkan yapar,bütün kötülüklere karşı sevgiyle kuşanırım.
Kendimi toparlar, kendime gelirim sonra... ''
sevgi bence insanların ortak paydası olmalı...
hani matematikte kesirli sayılarda işlem yaparken paydaları eşitliyoruz ya...
biz de insani ilişkilerimize başlamadan sevgi ortak paydasında birleleşmeliyiz...
sevgilerimle...
Sevgi; barışın, kardeşliğin, birbirimizi kucaklamanın sihirli değneğidir.
Gelin hep beraber sevgiyle sarılalım birbirimize, kucaklaşalım...
Bakınız o zaman nasıl bitecek kavgalar, kırgınlıklar...
Nasıl gelecek baharlar memleketime...
Hep beraber deneyelim...
Kuşanalım sevgiyle...
Sevgiye inanalım...
Yapalım...
Memleketi sevgiyle kuşatalım... ÇOK GÜZELDİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZ DAİM OLSUN
ELBETTE Kİ EVET...
İNSANLARIN UNUTTUĞU ZAMANLAR VAR DOSTUM BU ZAMANLARDA EN ÇOK YOKLUK SAVAŞ BOĞUKLUK SEVGİYE KİM SARILSA ELİNDE KALIYOR YA SEVİLMİYOR YA DA SEVEMİYOR İŞTE BU YÜZDEN SEN BEN VE BİR BAŞKASI SEVGİYLE KUŞANMIŞSA KALKANLARIMIZ SEN BEN VE BAŞKASIYLA OLSUN SEVGİ KORUNSUN ÇOK GÜZELDİ TAM PUAN...
Ben hep kendimi seviyorum dediğim de bana hep kızarlar.Önce insanın kendini sevmesiyle başlamaz mı?
Kindarımdır öç almayı da bilirim, kötümser huyumda bazen ağır basabilir.Ama kendimi sevdiğim için başkalarını sevmem çok daha kolay oluyor...
Sevgi mi? Herşeyin güzelliğini ortaya çıkaran yegane histir.
Umarım hırslarımızdan, nefsimizden daha ağır basan bir sevgiye sahip olanlardan oluruz..
tebrikler zeki...
bir de söylemeden geçemeyeceğim.
El bette - Elbette olması gerekmez mi?