- 433 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
85 YILIK DÜŞÜNÜŞ
ASLINDA SON GÜNLERDE OLUŞAN KONULAR BANA BU YAZIYI YAZMAM İÇİN İÇİMDEN BİR SES YAZ DEDİ BENDE SAYGIN SAMİMİ DÜRÜST İÇTEN BİR YURTDAŞ OLARAK GEÇTİM BİLGİ SAYARIN BAŞINA VE ÜLKEMİZDE YANLIŞ OLUŞAN SÖYLEMLER VE BAKIŞ AÇILARI GERÇEKTEN BİZ YURTDAŞLAR OLARAK ETKİLİYOR (85 ) YILIDIR KAZANMIŞ OLDUĞUMUZ CUMHURİYETİMİZİN ŞU AN NE DURUMDA OLDUĞUNU GÖRÜYORUZ OYSA BÜYÜK ÖNDER ONURLU DÜRÜST KİŞLİKLİ BİR DEVLET ADMI MUSTAFA KEMALİN ÖNDERLİĞİNDE HAYATA GEÇMİŞ CUMHURİYET KAZANIMLARIMIZ ŞUAN ÇOK BAŞKA ANLAMDA SÖYLEMLE KONUŞULUYOR KENDİ ÜLKEMİZDE KONUŞAMAZ OLUYORUZ OYSA İnsan bilinci kavrama düşünme alanında ancak bilincin kendisinin-irade yoluyla başlatabildiği bir davranış gücüne sahiptir. İnsanlar zihni faaliyetlerini başlatma ve sürdürme alanında, bilinçlerinin tabiatının(kimliğinin) belirlediğinden başka türlü davranamazlar BU ANLAMDA BİZ TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ VATANDAŞLARI OLARAK ÜLKEMİZE VATANIMIZA VE ÇAĞDAŞ DÜŞÜNCE OLGUMUZA SONUNA KADAR SAHİP ÇIKMALIYIZ .
SAYGILARIMLA
UZAYFEL GARİP
YORUMLAR
'(85 ) YILIDIR KAZANMIŞ OLDUĞUMUZ CUMHURİYETİMİZİN ŞU AN NE DURUMDA OLDUĞUNU GÖRÜYORUZ OYSA BÜYÜK ÖNDER ONURLU DÜRÜST KİŞLİKLİ BİR DEVLET ADMI MUSTAFA KEMALİN ÖNDERLİĞİNDE HAYATA GEÇMİŞ CUMHURİYET KAZANIMLARIMIZ ŞUAN ÇOK BAŞKA ANLAMDA SÖYLEMLE KONUŞULUYOR KENDİ ÜLKEMİZDE KONUŞAMAZ OLUYORUZ '
Göstersene biz ne kazandık...
saçmalıklaradan başka bir şey yok bu ülkede...
cumhuriyetin amacı ne Allah aşkına kardeşim...
sistem bizim için mi var yoksa biz mi sistem için varız...
Amaç araç mı oldu?