- 1809 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
GÖNDERİLMEMİŞ MEKTUPLAR (BU BEŞİNCİ MEKTUP)
Aşkım…
Ben seninle hep mutluydum. Mutluluk hırsızlığı bozar. Ben senden saklayamam ellerimin altındaki mutluluğumu. Verdikçe çoğalır biliyorum. Sevgi azalmaz. Sevdikçe insanları ve seni.. Ben yaşamayı seviyorum. Bir avuç mutluluğu sevdiğim kadar. Ben senden saklayamam mutluluğumu. Sevgimi saklayamadığım gibi. Saklama sakın sende kendinden beni.
Hayatım…
Öyle sıcak ki gülüşün. Yeşil bir şarap kadar sıcak bakışların, şu soğuk, acımasız ve anlamsız evrende. Öyle sıcak ki gülüşün. Gerilere alıp götürüyor beni. Mazinin silinip, kaybolmaya, yüz tutmuş yalnızlığında. Öyle sıcak ki gülüşün. Öyle sıcaksın ki sen. Unutuyorum soğuk iklimleri. Ve beni bırakıp gideni, hain yalnızlıkların evrenine.
Güzelim…
Bu soğuk, buz tutmuş vadinin ortasında; takvim yaprakları düşerken ömrümden; birer birer hiç acımadan. Sende acıma! Sende ağlama sakın. Umutlar bitse de yaşanacak bu ömür. Uyanacaksın güne, güneşe. Umutlar bitse de, nefes alacaksın yeniden. Güleceksin, güldüreceksin. Beklide seveceksin bir başka adamı beni unutursan…
Canım…
Öyle sıcaksın ki. Sen olmasan bile sıcaklığın olacak yanımda. Üşümeyeceksin, imrenmeyeceksin kimseye. Evlerine giderken insanları ve tüten bacalarını gördükçe varoşların. Üşümeyeceğim. Sıcaklığın yetecek hayallerimi, ısıtmaya. Kucaklayacak her yanımı. Ve ben sıcaklığınla yatacağım sonsuzluk uykusuna…
Ve Tanrıya diyeceğim ki…
Tanrım beni bu uykudan sakın uyandırma….