- 600 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
hayatın haksızlık etiiğini düşündüğümüz zamanlarda aslında bize iyilik de yapar,senin gibi daha bir sıkı sarılırız daha bir inatla daha bir olgun yaşarız kalan günlerimizi.Ama bunu her insan yapamaz,pes eder bırakır tutunmayı ve düşer.İşte ozaman yenmiştir bizi kötülük, işte o zaman zaten anlamsızdır hayat.Bence bize kötülük yapanlar değil,biz savaşmayı bıraktığımızda kendi kendimize kaybederiz.''Onlar''hep olacaklar;değişik suratlarla,değişik bedenlerde,ama biz hep biz olacağız.Kendimiz oldukça; belki yorulacağız belki yanlız kalacağız ama yalan insanlar,yalan bir ''ben'' olamayacak,bununla mutlu olacağız.Gerçek dostlar,gerçek sevgiler hiç bir yere gitmezler zaten,yalan olanlarda zaten hiç olmamıştır...
Ellerine sağlık arkadaşım.
Hayat elimden yavaşça kayacaksın belkide ama ben değil kaybeden sen olacaksın...
Yaşama sımsıkı tutundum. Bekle Geliyorum...
TOPRAĞINA SIKI SIKI TUTUNANA GELİNCİĞİN MİNİCİK BEDENİNDEN ÇIKAN DEV ÇIĞLIKTI SANKİ...
2008 BENİM DÜŞ/LERİMİ HANÇERLEYEN YIL OLSA DA
SENİN UMUTLARINI YENİDEN DOĞURDUĞUN YIL OLSUN CAN....
TAM PUANLIK BİR DUYGU SAĞANIYDI...
SEVGİLER...
Mehtap ALTAN tarafından 11/17/2008 10:31:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seneler geçiyor...2008 de geçecek.Yıllarmı haklı yaşayan mı haklı bilinmez ama, birgün yaşam bitecek.Bir var bir yok gibi olacağız.Kalıcı olan Gerçek sevdalar..Asırlar boyu dillerden dülşmeyecek olan..Ama günümüzde bile Aşklar çıkarın bir oyuncağı olmuş.Adı Aşk sadece...
Tebrikler Şaire ..Duygular çok güzel dile gelmiş.Yüreğine sağlık.
Hakan KURTARAN