- 923 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Zülfiyâre dokundu yine sözlerin, ben çok okurum çok, daha bu gün on bin yedi yüz şiir okudum beş bin de yazı, ben zaten hep N.T.V seyrederim, sanatsal faaliyetlere katılırım, en iyi film'i ben çekerim, ben ben ben ben..
Dane dane benlerim var yüzümdeeee yüzümdeee.
Sevgili Ramazan bu da böyle ciddi bir yorum olsun ben zaten sululuktan hiç hoşlanmam, sevgiler yüreğine.
Bu konuda şunları söyleyebilirim;
Size katılmakla birlikte her şiiri zamandan dolayı okuyamıyoruz.
Kimi zaman önümüze çıkan her şiiri açıyoruz ama karşımıza şiir gibi şiir çıkmayınca da kaybolan zamana acıyoruz...
Ama beğendiğimiz kalemlerin şiirlerini görünce mutlaka okuyoruz. Şiirlerini görünce evet yine güzel bir şiir okuyacağız diyerekten şiire gidiyoruz.
Ve yorumlardan yola çıkarak şiir okumak ise en başta geliyor sanıyorum. Bu konuda Sayın Sudengi'nin "galiba şiir okumaktan çok "yorum borcu" ödemeye gidiyoruz." sözüne baştan sona katılıyorum.
Sorunuza verebileceğim cevaplar belki daha çoktur ama özü budur bende vereceğim cevapların.
Hepimizin ŞİİR okuması dileğiyle
Saygılar
Sevgili Şair,
Ben iki yıla yakın bir zamandır bir dostumuzun tarifiyle "internet şairi"yim.Bir ara kendi kendime şöyle bir soru ve yanıt geçirmiştim kalemimden kimseyle paylaşmadan:
-Beni niye kimse okumuyor?
-Ünümdendir!
Ne yazık ki yazmaktan ve yazdıklarını kovalamaktan(kaç yorum bırakıldı, kaç okuma oldu filan)okumaya fırsat yok galiba.Dün sevgili zebercet fırat'ın çok beğendiğim "güvercin takla" şiirine bıraktığım yorum gibi.
"galiba şiir okumaktan çok "yorum borcu" ödemeye gidiyoruz.
galiba çoğu kez emek verilmiş nice duygu ve birikimi göz ucuyla okuyuverip belki de okumadan sıra savıyoruz.
bu da bizlerin güvercin taklası mı dersin zebercet?
hayatımızın güvercin taklalardan zorluk derecesi bilmem kaç burgulara, zincirleme jimnastik figürlerine dönüştürüldüğü zamanlarda."
sevgi ve saygımla.