- 905 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Elveda...
Elveda
Son bir mesaj yazmak istedim. Seni ayrılırken öpemedim. Sana sarılamadım. Sarılsaydım, öpseydim, o anda ağlardım. Senden o anda ayrılmak ölüm gibi gelirdi. Çok büyük bir acı çekerdim. Şimdi de çekiyorum ama yanından ayrıldıktan sonra çekiyorum en azından. Bugün ayrılırken,seni kırdığım için özür dilerim bir tanem. Yaşamımdaki en güzel hediyeydin, yaşamımdaki en güzel şeydin. Bana hayat verdin,yaşama sevincimi artırdın. üzgünüm seni artık göremeyeceğim. üzgünüm seninle mutlu olamayacağım. Üzgünüm seninle evlenemeyeceğim.
Seni hiçbir zaman üzmek istemedim. Seni o kadar çok sevdim ki, senin mutlulukların mutluluğun, hüzünlerin hüznüm oldu. Gecem de gündüzümde hep sen vardın. Yaşamım seninle vardı sadece. Sen yokken ise yalnızdım, bir parçam yok gibi hissediyordum. Sen yanımdayken kendimi tamamlanmış hissediyordum. Seni adeta diğer yarım gibi hissettim. Belki de bu sebeple her zaman kaderim olduğuna inandım. Ben seni sevdim. Senden ayrılmak çok acı, hem de çok. Şu anda çok büyük acı hissediyorum. Yüreğimde hissediyorum beynimde hissediyorum. Boğazımda hissediyorum. Tüm vücudumda hissediyorum acıyı. Belki de doğrusu budur ne bileyim. Dedim ya kaderimde acı çekmek varsa çekerim.
Ben biliyorum ki, sana karşı niyetim hiçbir zaman kötü olmadı, yaptığım genel davranışların tümünde yanlış davranmamaya,seni üzmemeye,sıkıntıya sokmamaya,çelişkilerden uzaklaşabilmene yardımcı olmaya çalıştım. Başaramamış olabilirim. Yanlış davranmış olabilirim,seni üzmüş olabilirim,seni sıkıntıya sokmuş olabilirim,seni çelişkiler içine sokmuş olabilirim. Ama böyle yapmaya hiçbir zaman çalışmadım. Niyetim kötü olmadı. Tüm uğraşım,senin benim için doğru kişi olduğuna inanmam sebebi ile,seninle bütün ömrümü birlikte geçirmek içindi. Elimden geldiğince sana olan sevgimi gösterdim,elimden geldiğince yalana dolana başvurmadım. Kendimi olduğum gibi göstermeye çalıştım. Bana olan sevginin artmasını çok istediğim halde,sana karşı yapmacık,olduğumdan daha farklı,daha şirin,daha iyi daha karakterli göstermedim kendimi. Seninle mutlu olacağıma inandığım için kendimi olduğum gibi ifade etmeye çalıştım. Olmadı başaramadım. Belki de en hayırlısı böyledir. Kim bilir. Hastalığımda acı çektiğim halde isyan etmediğin gibi, bu isteğimin olmamasında da acı çeksem de inşallah isyan etmeyeceğim.Ben yaptıklarımdan pişman değilim,seni buldum doğru kişiyi buldum. Sana ulaşmaya çalıştım. ulaşamadım. seni çok sevdim. Beni sevmeni istedim. Olmadı. Seninle evlenmek istedim. Kabul ettiremedim. Senin içinde benim doğru kişi olduğuma inandırmaya çalıştım seni. inandıramadım. Seninle çok güzel bir yaşantımız olacağına inandım,seni inandıramadım. Artık ne yapabilirdim ki,yapacak bir şey kalmadı. İnşallah sana olan sevgimde en ufak bir azalma olmayacak hiçbir zaman ve sana olan sevgim azalmadan,sensiz bir yaşam kabul edebilecek bir güç verir inşallah Allah bana.
İnşallah seni uzaktan gördüğümde, yeterince çaba gösterdiğim için,seninle olamadığım halde üzülmemem için bana güç verir. Seni düşünmemem için bana irade verir.inşallah mutlu olmanı sağlar,yanlış kararlar,seni üzecek kararlar almaktan seni uzaklaştırır. İnşallah senin için en hayırlı davranışlar nelerse o davranışlarda bulunmanı sağlar. Allah inşallah çelişkişiz,mutsuz,başarısız kendine güvensiz bir yaşamı senden uzaklaştırır. evleneceğin eşininin seni, benim seni sevdiğimden kat kat daha fazla sevmesini sağlar. Evleneceğin eşin benden kat kat senin için daha uygun olur inşallah. Senin için hep dua edeceğim.
sana bir hediye almadığım için çok üzülüyorum şu anda. bugün çekirdek almadığım için çok üzülüyorum şu anda. bize geldiğinde sana pasta almadığım için çok üzülüyorum şu anda. bize geldiğinde kirazı getirmediğim için çok üzülüyorum şu anda. bundan sonra çekirdek yiyebilir miyim bilmiyorum. bundan sonra pasta yiyebilir miyim bilmiyorum. bundan sonra birilerine hediye alabilir miyim bilmiyorum. ağlamamak için zor duruyorum birtanem hiç bir şeyden pişman olmadım sadece sana hediye almadığım için pişmanım, doğum gününde pasta almadığım için pişmanım,bize geldiğinde kiraz ikram etmediğim için pişmanım. bugün çekirdek almadığım için pişmanım hemde çok çok pişmanım.
Sana son kez mesaj yazdım. Son kez cağrı yaptım. Ve bu mesajımla da son kez internetten mesaj yazdım. Ayrıca seni son kez arayacağım telefonla. Sesini son kez duymak için telefonda. Seninle son kez messengerden konuşmak istiyorum birde.
Seninle ne eş olabildim, ne sevgili olabildim, ne abi olabildim, ne arkadaş olabildim, ne dost olabildim. Hiçbir şey olamadım seninle. Ama kimseyi sevmediğim kadar çok sevdim seni. Gerçekten tüm içtenliğimle neredeyse canım kadar çok sevdiğim iki kişiden birisisin. Belki de seni en çok seven kişi oldum.
Elveda birtanem, elveda yaşamımı güzelleştiricim, elveda yaşamımın anlamı, elveda mutluluğun, elveda güzelim, elveda canım benim, elveda her şeyim-hiçbir şeyim, elveda ışığım, elveda iri gözlüm, elveda deli olduğum, elveda tek düşündüğüm, elveda güzelliklerin güzeli, elveda sevdiğim, elveda aşkım, elveda tanımsızım-tanımlım, elveda cıfcıfım
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.