....
.....
YORUMLAR
Toynak bu sayfana neden geldim biliyor musun şu anda teyzem var düğün için istanbuldan geldi misafirlerimiz var Erkan ocaklının hayranıymış ben çok tanımadığımdan sizin yazınız aklıma geldi ona yazınızı okudum.Şarkılar indirdim bir tane var ki facia:)))
Yine fatihalar gönderiyorum bu güzel gecede inş.
Herkese selam teyzem de benden de selam diyor.
Eyvallah
ALLAH gani gani rahmet etsin erkan abimin tüm şarkıları bende mevcuttur ben bir trabzonlu olarak yazınızı okudum ve okadar içim daraldı ve gözyaşlarımı tutamadım kendisini çok yakından tanırım sohbetlerimiz oldu çok espirili içten bir abimizdi ona yakışan yazınızı kurlarım herşey gönlünüzce olsun elleriniz dert görmesin sevgimle sami akçaydan sevgiler
Karadenizin usta sanatçılarının ilklerinden idi. Ben onu ilk defa Eminem ile tanıdım. Arkadaşımızın ablasında olan eski bir plaktan çıkan hıçkırık sesleriyle. Sevgiyi belki de ilk onun dilinden öğrenmeye çalıştım. İlk ayrılığı onun şarkılarından öğrendim. Neler olduğunu anlamayacak yaşta da olsam! Şarkıları, türküleri birer hayat öyküsü gibiydi. Hemen hermen herkes kendisinden bir şeyleri bulabilirdi o notalar arasında. Allah rahmet etsin, mekanı cennet olsun.
Göye bakma durağımızdır kaldığımız yer, her gece baka baka sanki tanış oluruz bazı yıldızlarla, onlar bize daha bir parlak yansır. Göğün derinliklerinde kayan yıldızlara çok aldırmayız da, başımızın üzerinden kayınca, bir yanımız eksilir, bazen gözlerimiz kararır, içimiz acır...Bu toprağın ta kendisiydi..Yazınızı kutladım efendim.Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 11/16/2008 11:06:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gerçekten üzüldüğünüze şahit oldum yazınızda.Acınızı ve içinde bulunduğunuz hali iyi anladığımı bilmenizi istiyorum.Bu saydığınız türküleri biz ismail Türütten hatırlıyoruz.
Sevilen eserler bırakmış ne mutlu.
Başımız sağolsun .
Allah kederli ailesi ve sevenlerine sabır versin.
Mekanı cennet olsun.
Fatihalar bıraktım sayfana. Üzülme.
selam ve saygılar.
Sevgili arkadaşım ben yazamadım hep yazmak istedim ama yazamadım bugün beraberdik sevenleriyle herkes ayrı bir güzelliğini anlattı bukadarmı iyi olur insan oğlu.Erkan ocaklı aslen Rizelidir Trabzona babasının memuriyet nedeniyle gelmiş ve maçkaya yerleşmiştir.Karadeniz müziğini Dünyaya danıtan sanatcılara öncülük etmiştir toprağı bol olsun yazacak çok şey var ama dolu doluyum dostluğumuz azda olsa arkadaşlığımız vardı hepimizde hakkı vardır inşallah helal eder hepimize allah sabırlıklar versin.Nur içinde yatsın.
lazuşağı tarafından 11/16/2008 5:31:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onun Türkleriyle büyüdük…
Gençler aramızda para toplar pil alırdık pikapta plaklar dinleyebilmek için…
hep Erkan Ocaklı dinledik
Yazınız kadir şinaslığın güzel bir örneği.Geçmişi unutmamak ,aslını inkar etmemek insanlar için gerekli bir seciye olması gerekirken maaalesef günümüzde pek rağbet edilmeyen bir hal tarzı.
Sizi duyarlı davranışınızdan dolayı kutlar,Erkan OCAKLI Bey'efefendiye Allahtan rahmet diliyorum.Mekanı cennet olsun.
SAYGILARIMLA.