- 637 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
......serzeniş(kırık hikayeler-1)
GÜNLÜK
ardından baktığı her yerde farkedebildiği tek şey kasvetti bulanıklığında bakışlarının.
akıtamadığı göz yaşının önünde oturan bir kadın sulietiydi...
silip süpürmeliydi önünde ardında her ne varsa, dibine çökmüş biriken tortulu sel almış bir yoldu önünde ardında uzayıp giden.
bomboş bir düzlüktü bir adım sonrası.
dilinden dökülen tek avuntusuydu tek cümlesi;
"alışması zaman alacak.."
inanmasa da.
her duyduğun anlamlı değildir, her gördüğün doğru. bu ise hiç biri.
oturup sabaha kadar bir hayaletle konuştum. öylece baktı yüzüme, hiç konuşmadı.. sanki yoktu. adı ......’dı!
... gibi bedeni de yalan. yok olan..
arabesk şarkılar eşliğinde yazılan kırık hikayelerdi gecelerce karaladığım.
"...gönlü yaralım
sen mi, ben mi hatalıyım.." bir şarkıydı.
- özlüyorsan niye bitti o zaman? sızlamıyor mu yüreğin değil tüm bedenin aklına geldiğim zaman. alıngan serzenişlerdeyim.
bitmiyor sana sitemlerim. boşaldıkça dolan gözyaşları gibi heran bir yenisi daha ekleniyor ciltlerce sitem dolu defterlerime. ağırlığımı onlar bile kaldıramıyor.
..sonra;
sırça köşküm içimde patladı. her yerim kesiklerle dolu. kağıt kesiği yüreğim, ciğerlerim. içim kanıyor.
söyle beni kim teselli edecek?
..şimdi;
hakettim mi bunca saygısızlığı. bütün aşklar böyle mi biter. gecelerce günlerce biteceğini bildiğin bişeyin böylesine acı böylesine yıpratıcı sona ermemesini dilerken yaratandan, incitenin dahil incinmemesini umarken, ben dahil.. sen dahil. kopan fırtına dinmiyor içimde kasırgalar yarışıyor. öncesindeki sessizlik ürkütür oldu her bir tayfunun. sanki herşey her yer yeniden dirilecek. az önce sonu gelmişken tüm kainatın. bu kaçıncı korku filmim. bu kaçıncı hüzün ekspiresim. bu kaçıncı kıyametim.
aşk böyle bir şey mi, her gün kendi hakkında yeni birşey daha duymak mıdır aşk? ne tür bir denklemin içindeyim her açıdanfarklı görünüyorum. hangi açıdan gerçeğim. bir tarafta suçlu bir tarafta masum diğer bir tarafta..yok bişey.. hiç bişey.
nihayetinde her tarafta suçlu..
yolu karalanmaktan mı geçer sırf incinmesin diye inciten. fedadan, kabullenmekten, teslimiyetten mi geçer?
söyle aşk nerde biter.
söylemiştim;
cennetin ılıklığını değil cehennemin
alevini hissettiler tenlerinde…
kimileri.
tek bildiğim kırgınlığım. o da geçti geçecek.
bir kere sevecekti gönlüm. hakkını yalnış yerde kullandı.
kaldımı bir anlamı ömrün.
sanki amaçsızım. bundan sonrası öylesine vakit geçirmek. zamanı doldurmak gibidir kimilerine çaktırmadan nefes almaktır ömrün geri kalanında yaşamak dediğin.
en kötüsü ne biliyor musun özgürce ağlamak yasak. derdine yanmak.
"ne önemi var, üç gün sonra geçer gider" diyen bakışlara inat çığlıklar atıyor yüreğim. uçurum kenarlarında dolaşıyor ruhum.
göz yaşının önünde bekleyen bir kadın sulietine dönüşüyorum ben de yavaş yavaş..
salina