SEN BAŞKASIN İŞTE
Sen başkasın işte... nasıl diye niye diye sorma... başkasın işte... hasretin başka güzel , kimbilir vuslatın başka.. Sana bakınca gördüğüm bir suretten öte bir şey... Göz deyince , görmekten ötesi oluyo sende... yüzün hiç bir resme sığmıyor... adı konulamıyor sana dair duyguların... ne desem az kalıyor ne desem eksik.. .hem bir düş kadar uzaksın hem gerçeğin ta kendisi kadar hissedilir... Kan revan olmuş bir yürek bendeki , yüreğimde çok derin bir kesik...
İmkansızlığının ayazından buza çalmışken benliğim... varlığının varlığı ısıtır içimi... sen varsan herşey benim... sen yoksan ben hiç birşeyden de eksik...
Ey benim yarim , canım , iki gözüm , kelama dökülmemiş duam, söylenmemiş türküm ve bütün karanlıkları ardıma alıp , ışığa dönen yüzüm...
Bırak dile gelmesin aşk... hiç kimseler bilmesin... Ben eksileyim hayatta senden gayrı ne varsa... zaman , mekan ,ömür eksilsin... Ben kendimden eksileyim ziyanı yok... yeter ki sen hep ol bende sevgin içimden eksilmesin...
Sen Leyla değilsin belki... ama Leyla ya giden çölsün... Ve gerçek aşka varan tek yol senden geçiyor... Ben seni seviyorum... ve biliyorum ki Leyla da seni seviyor...
Ben anladım ki aşk sensin aşık sende... vazgeçtim senden gayrısından... sende...
Hem sen aldırma... her aşkın vebali mecnunun değil mi....
••İkimiz birlikte ya da ayrı ayrı , nasılsa gidilecek olan Leyla tek değil mi?.. ••
YORUMLAR
Bırak dile gelmesin aşk... hiç kimseler bilmesin... Ben eksileyim hayatta senden gayrı ne varsa... zaman , mekan ,ömür eksilsin... Ben kendimden eksileyim ziyanı yok... yeter ki sen hep ol bende sevgin içimden eksilmesin...
BİR SEVDA MASALI AKICI VE TUTKULU KUTLARIM KALEMİNİZİ SEVGİLERİMLE
Ben anladım ki aşk sensin aşık sende... vazgeçtim senden gayrısından... sende...
Hem sen aldırma... her aşkın vebali mecnunun değil mi....
••İkimiz birlikte ya da ayrı ayrı , nasılsa gidilecek olan Leyla tek değil mi?.. ••
Mikemmelsin işte.Harika bir aşk anlatısı.Bu değerlive harika yazınız için sizi candan tebrik ediyorum
Saygılarımla.....
Hakan....