- 4678 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
VEFAT VE BAS SAGLIGI
Degerli Dostlar...
Sitemizdeki kiymetli bir arkadasimizin,dostumuzun sevgili "yildizkaymasi" nin eli opulesi "SAIR DEDE"sini kaybettik.
Bu uzucu haberi yuregim burkularak sizlerle paylasiyorum..
Topragin Bol Mekanin Cennet olsun SAIR DEDE...
Sair dostum,yuregi buyuk guzel insan "yildizkaymasi" ..
Allah sabir versin..Guc versin..
SAIR DEDE ye allahtan Rahmet,sana sabirlar diliyorum..
Ersal Demir
(dostlar bunu paylasalim,acimiz buyuk)
YORUMLAR
Şair dostumun şair dedesiymiş.Arıcıymış hemde.Arılara sevdalıymış.Ağzından bal damlıyormuş.Çok bal yemesinden değil,yüreğindeki sevgisindendir o.Arıları seven yürek neyi sevmez ki.
Tanımakta isterdim.Tutup ellerinden de öpmek isterdim.
Sen rahat ol dedeciğim arıların bize,sevdiklerin ALLAH'a emanet ,sen tasalanma demek isterdim.
Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Nur içinde yatsın.
Başta yildizkaymasi kardeşime ve yakınlarına başınız sağ olsun, Allahım sabırlar versin derim.
Fatihamı okuyup dedenin ve ninenin ruhlarına bağışladım sevgili kardeşim.
Haberdar eden ersaldemir kardeşim sizden de Allah razı olsun.İyi yaptın.
Saygılarımla.
Sevgili dost,degerli insan,yuregi guzelim,birtanem...
Ben ozlemini cektigin vataninin kirik kalemi,nacizane siirlerde bickin delikanli ama Hem Turk Hemde Musluman bir anne ve babanin Vatanini ve vatan insanini seven Turk ve Musluman bir arkadasinim..Bu sorumluluk bana agir gelmez..Boynumun borcudur..Rabbim izin verdikce bu can tende kaldikca ne seni ne dostlarimi asla yanliz komam bilesin..Allah rahmet eylesin topragi bol mekani cennet olsun sair dedemin...Durmak yok laz kizi bitmek yok anliyormusun..Acini yurekten paylasiyor seni dostlarimizin degerli sevgi dolu yureklerine emanet ediyorum..Allah sabir versin sevgili dost...
Ersal Demir
Cehennemin taaa dibinden
Afrika
Nasil anlatilir bilmemki, bir mavi gözlerine dalmak o güzel yüregini sevmek, dilinden dökülen onca siirleri icime cekip baska diyarlara gitmek inanilmaz güzeldi.
Sen canimdan can, ADI güzel Muhammed, sen kanimdan kan özel sairim ellerinin sicakligini kimseye degisemedigim dedem.
Sende biraktin gittin bu bos kalbi, bu acimasiz dünyayi, arkanda bir miras birakarak, nasil bir bosluk acildi icimde, yerini kim dolduracak? cok yalnizim canim bal kokulu dedem.
elleri kollari bagli, azraile teslim oldun.
"Tam azraile boyun egiyordum sen geldin ve koydum onu yola"
demen cinniyor su an kulagimda, ben gelemedim dedem ve ona teslim oldun, beni af et.
101 torunun gelecekti, ben gelemedim, hakkini helal et.
Sirtini oksayip "oh oh" demeni bir daha duyamiyacagim dedecigim, kimse yerini dolduramazki, Bir asir yasadin, ama gittin simdi.
Yetim büyüdün, dövüldün, el elinde kaldin, kiymetini bilmediler, ama sen hep deger verdin, can verdin kac cocuga, sevgi verdin, saygi gösterdin ARI larina, balini verdin sifa niyetine sevdiklerine. sesine kurban oldugum dedem.
Cok güzel öldünmü?
Hani diyordun ya, "Bu gece cok güzel öldüm, öbür dünyayi aydin gördüm, imanun varsa cok iyiii; yoksa yedun hupiyiii"
Ütülü gömlegine salvarina yesil takke´ne kurban olayim. Ellerini geriye bagayip yakisikliyim ben degisini seveyim senin.
"Eve bi girdum fareler degeneklerle geziyo" degisini animsiyorum, bende bugün eve geldim, boslugunu yasadim.
Icim akti gitti, yoruldu ve senelerini birikimleri ile yanina gelemdigime bu son gününde, son kez elini tutamadigim icin üzgünüm.
Senin o güzel ellerinden öpüyorum, bal kokulu teninini seviyorum, Sana Allahtan rahmet diliyorum. >Mekanin cennet olsun.
Benim kaybettigim canlarimdan birisin. Anneanneme selam söyle, ellerinizi öpüyorum.
Ersaldemir cok tesekkür ederim. O tam bir sairdi Allah rahmet etsin, güzel dostlar bassagligi dilekleriniz icin sag olun