- 9240 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ablamın doğumgünü
Saat 24’den sonra bir ablamın doğum günü.Öncelikle doğumgünün kutlu olsun canım ablacığım.Ellerinden öperim.Ailenle bir ömür boyu sağlıklı ve mutlu yaşam geçirmen dileğiyle.
Çok fazla seni tanımadığımı biliyorum, fakat yılların geçmesi gerekmiyor senin o mükemmel yüreğini görmek için.İnsanları koşulsuz ve sınıfsız sevenlerden olmaya çalıştım bu yaşıma kadar.Onların gülümsemesi benim gülümsemem demekti.Kendimi övmeye falan çalışmıyorum.Sonuçta herkes bir kalp taşıyor.Önemli olan onu ne kadar sevgiyle doldurduğunuzla alakalı.Ah canım ablam benim, belki yanında olamıyacağım bu güzel gününde ama sana hediye olarak yüreğimi göndersem ve içi sevgi damlacıklarıyla dolu.Tutamazsın belki göremezsin ama bunları yapamadığımız o kadar çok şey var ki hayatta.
Sana bir hikaye anlatmak istiyorum.
Bir baba yılbaşı için süsler almış.Küçük bir de kızı varmış.Baba akşam işten döndüğünde kızının almış olduğu süsleri harcadığını farketmiş.Ve ona kızmış.’Sen ne yaptın bunlarla ’ demiş.Küçük kız babasına ama ben babacığım sana bir hediye hazırlamıştım’ diye cevap verince babası üzülmüş.Kız yaptığı hediyeyi babasına uzatmış.Babası hediyeyi açmış.Bir de ne görsün.O kadar süsü harcarken hediye kutusu bomboşmuş.Babası daha da hiddetlenmiş.’Sen benimle bir de dalga mı geçiyorsun, bu kutu boş’ demiş.Küçük kız da ama babacığım o kutu boş değil ki ben onun içine sana duyduğum bütün sevgimi ve öpücüklerimi koymuştum’ demiş.Babası yaptığından bir kere daha pişman kızına sarılmış. Ama küçük kız çok üzgünmüş.Önemli olan size verilen hediye değildir.Onun düşünülmüş olmasıdır.
Hayatımda en sevdiğim hediye beni mutlu edecek arkadaşlarımın iyi ve kötü günlerimde yanımda olmalarıdır.Yalnız kalmak insanoğluna göre değil.Ve eğer yalnız kalmak istemiyorsanız kendinizden ödün verin demiyorum sadece ve sadece sevginizi verin.Bütün kilitli kapıları açar.Hayatın hep kısalığından bahsederiz.Zamanın geri akmayacağından, ama nedense şeytan diyorum ben engel oluyor güzelliklerimize.Kalbimizin güzelliğini sadece bizim bilmemiz yeterli değil onu paylaşırsak eğer bir anlamı olur.Çoğalır,çoğalır, ve gün gelir bir bakarız ki herşey değişmiş.Savaşları istemiyorsak önce kendi içimizde savaştığımız insanlarla barışmalıyız.Eminim şu site de bile anlaşamadığınız veya kalbini kırdığınız biri olmuştur.Ben bunu yaptığım herhangi bir arkadaşım varsa bilerek veya bilmeyerek özür diliyorum.
Canım ablacığım, sende bu sitedesin.Benim bu siteye gelmemin çok önemli bir nedenisin.
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENİ TANIMAMA İZİN VERDİĞİN İÇİN.
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.NİCE YILLARA DİYORUM.KALBİM MUMLARI ÜFLEDİĞİNDE YANINDA HER ZAMAN Kİ GİBİ.
Bitanemsin.Öpüyorum kır çiçekleri kokan ellerini ve yüreğini.(bu gece 24’den sonra şiir yazacağım ve yarın siteye asacağım)
ah ablacığım dedeni kaybetmişsin bu gece çok üzüldüm.çok ağır bir hediye verdi sana biliyorum.bir de ülkende de olamayışın canını daha fazla acıtıyordur eminim.başın sağolsun canım ablam.
____ sevgili kardeşin____
YORUMLAR
Dogum günüm icin ve dedemin vefatini animsamaniz icin ne kadar duygulandigimi ifade etmek istiyorum.
Dedem gercek bir sairdi, Allah rahmet etsin dogum günümde de topraga girecek.
Ne diyecegimide bilmiyorum, Allah hepinizden razi olsun.
96 yasinda vefat etti dedem.
ümmügülsüm sana cok tesekkür ederim