- 1918 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
ANKARA
Sekiz yıldan fazla oluyor Ankara’ya geleli, Ankara’da yaşamaya başlayalı.
Ben bu şehre fena alıştım.Bu şehri çok seviyorum.Bu sabah farkettim bunca yıldan sonra... Bazı şeylere alışmak böyle oluyor galiba...Yani yavaş yavaş alışılıyor bazı şeylere sonra da fena bağımlı olunuyor.İzmir’den sonra sen Ankara’yı seveceksin, bağımlısı olacaksın deseydi biri bana hayatta inanmazdım.Ama bu şehrin kendine özgü bir havası kokusu tadı var.Sabah şöyle düşündüm; ben bu şehrin isini pusunu herşeyini çok seviyorum.Karanlık hüzünlü melankolik belki de ruhuma yakın geliyor bu yüzden.
Hüzünlü melankolik şehrim Ankaram benim...
YORUMLAR
ankara
işte öyle
sebeb mi lazım sevmek için
her yeri gez, gör
ama
gel ankarada yaşa
Ankara başkentim taşıya toprağıyla, siyasetiyle politikacısıyla, yağmuruyla karıyla bir cennettir benim Ankarammm.....
Ankaranın dışında hiçbir yerde nefes alamayacağıma kanat getirdiğim için ankaranın tapusunu ve anahtrarını her daim elimde bulunduruyorum. Sekiz yıl önce izmirden ankaraya gelişinizde bütün ankaralılar hoş geldiniz dediler size, sizi bağırlarına bastılar ne mutlu bizlere ki bir ankarayı seven yürek daha kazandık.....
Güzel ve sade anlatımınızla hoş bir yazı okudum. Yüreğinize sağlık....
Sevgiyle......
Atatürk emaneti ülkemin Başkenti Ankaram, seni çok seviyorum. Sana hüzün başkenti filan diyorlar, külliyen yalandır.
Senin başkentine senin cumhuriyetinin düşmanı olan ne kadar yaratık varsa bizi yönetsin diye seçe seçe doldurduk!.. Onlar ülkeye bela, kin ve garez üretiyorlar.
Buna hüzünlemekten başka bir şey yapamayan, sadece sana "hüzün" kenti der !.. Onlarıda anlamak lazım tabi ki...
Göktürkmen tarafından 12/18/2008 3:31:42 PM zamanında düzenlenmiştir.