- 1033 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
....ZEHİRLİ YALANLAR....
Zehrinden arındım bugün; gitmelerin...özlemişim seni..... martı sesinde, balık ekmek yemek kadar acıkmışım sana..doldursana içimi sesinle, susma sorgulama ama....sadece konuş benimle, içinle konuş, içime konuş..
Kutsa aşkınla beni; korkularımı haykırayım sana..tüylerim diken diken olmuş; geleceğe sürgünüm zaten..homurdanır hep yarınlarım, başağrılarımdır benim cümlelerim..konuş benimle; sarsılayım...
İki büklüm olsun gitmeler....kana kan dişe diş... yalanlar doğrulanmadan, sorular sorulmadan konuş..sesin sesimde bitsin, cennetinde serinleyeyim..
Bakışlarında kayboldum hep ; zaten kimsesizdim..kayboldukça ara bul beni, vazgeçmeden..kazanırmış ya hep sabreden, sabredelim...terkedilmiş bir kasaba yürek; senle varolayım...
Konuş benimle, denizlerden söz et bana..adını sonsuzluk koydum senin; soğuk terler dökerim seni düşündükçe...ısıt beni...sesi kısılmış yüreğimin; ilacım olsana...kapı ardından bakma bana...yüzüme görünsene.
Konuş benimle; yalandan da olsa konuş..havadan sudan olsun ama dokunalıklı olsun..rüyadan da olsa konuş benimle; gecelerimin gözü açılsın..
Konuşki; insin duvarlarımdan ölüm ilanları..
YORUMLAR
Zehrinden arındım bugün gitmelerin...özlemişim seni; martı sesinde, balık ekmek yemek kadar acıkmışım sana..doldursana içimi seninle, susma sorgulama ama....sadece konuş benimle, içinle konuş, içime konuş..
bir anıyı getirdi ayak uçlarıma kadar
ve bir tekme vurdum
deniz diplerine
sevgilerimle