- 590 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
EY UYUYAN DEV
Evet, çok gürültü çıkaracaklar ki kendilerini, olandan fazla göstermek için. Sayıları az da olsa köşeleri kapacaklar ki, köşe kapmaca oynamak için. Onlar köşelerde köşe kapmaca oynamayı severler. Toplumun içine giremezler, çünkü saygınlıkları yok.
Onların tek saygınlıkları ve destekleri birbirlerine karşı, İnançlarına göre birbirlerini tutmazlarsa düşecekleridir. Buda çok doğru gözlemlenmiş bir olaydır.
Bunun yanı sıra Türkiye devletini, Türkiye devletinin kurucusu Atatürk’ü ve onun yaptığı, çağdaş ülkeler seviyesine çıkmamız için yapılan devrimleri sevmiyorlar sevmediklerini söylüyorlar. İran cumhuriyetinin kurucusu humeyni’yi çok sevdiklerini söylüyorlar. Bu sözlerinden dolayı da haklarında dava açıldığını öğrendiklerinde, İran vatandaşlığı yerine Kanada vatandaşlığını seçiyorlar.
Sen istediğin yere çağır ve davet et veya kendini davet ettirmeye çalış gelmezler ve davet etmezler. Onların beyinleri boş bilgilerle doldurulmuş “beyinleri yıkanmış” insanlar.
Onlar “beyinleri yıkanmış” insanlar.
Beyinleri yıkanmış insanlar olmasaydı Atatürk’ü yerip, Humeyni’yi övmezlerdi. İran vatandaşlığını seçmesi gerekirken, kanada vatandaşlığını seçmezlerdi. Bunların bu güne kadar yaptıkları tek şey “at çamuru izi kalsın” türden siyaset yürütmek.
Fatih Altaylı bir röportajında kanada vatandaşı olan türbanlı kadına soruyor. “Sen Atatürk’ü sevmiyorsun, Ama bizler bu gün Atatürk’ün sayesinde bu topraklarda özgür yaşıyoruz. Atatürk olmasaydı bu gün bu topraklar İngiliz sömürgesi olacaktı öyle değil mi?” sorusuna hiç duraksamadan “Belki bu gün İngilizler burada olsalardı bizler daha özgür olurduk” demesi.
“Beyinleri yıkanmış” kemikleşmiş düşünceler ve duygular içerisinde hareket etmek değil midir de nedir bu durum? 1919 yılında da aynı zihniyeti savunanlar vardı. Onlar satılmışlardı beyni yıkanmışlardı. O günkülerle bu günküler arasında ne var? Sadece kocaman bir hiç, beyin boş, fikir yok. Manda ve himayeyi kabul etmek isteyen zihniyet değil de nedir, bu durum?
Dün de şoven duygular savunuldu din kullanılarak Kürt milliyetçiliği adına, isyanlar çıkartıldı, isyanlar vardı. Bakıyorsunuz bu günde aynı fikirler savunuluyor, Amerika’dan görkemli bir bina içerisinden yazılmış kitaplarla, ılımlı İslam adı altında hoca efendilerinin seslendirdiği hazırlanmış CD’lerle.
Dün şahittir Sait Nursi’ye…
Bu günde şahit olmaktadır ve ileriki günlerde şahit olacaktır Fetullah Gülene.
“Ey Türk gençliği”
Yukarıda sayıları az dedik.
Köşe başlarını tutmuşlar dedik.
Az sayılarına rağmen, bu köşelerde oynanan oyunlar senaryolara dönüştü. Yakında gösterim de yeni filmler izleyeceğiz başrollerinde APO ve adamları.
Hadi sende oradan deme. Göreceğiz ve gösterecekler.
TV kanallarında ki dizilere baktığımızda on kareden dört tanesi devlet taraftarı gösterilerle, altı tanesi de devlet aleyhtarı sahnelerle dolup taşar oldu. Sokaklarda açık açık söyleyemediklerini ekranlar aracılığı ile rahatça söyleyerek 70 milyona duyurur oldular. Bu benim düşüncem, sizleri bilemem ama dağdakilere de taktik vermiyorlar mı?
Bizlerde bu filmleri izleyip normalmiş gibi görüyoruz, normaldir demiyoruz ama normaldir dedirtiliyoruz.
Uzun lafın kısası NORMALLEŞTİRİLİYORUZ!...
İşte gösterim de yeni filmleri izleyeceğiz başrollerinde APO ve adamları.
GÖRECEĞİZ.
“Ey Türk gençliği”
Ünlü Türk düşünürü Nihal Atsız, “ Türk Gençliği Nasıl Yetiştirilmelidir?”adlı makalede bakın nelere dikkat çekiliyor.
“Dünya bir devler ve kahramanlar ülkesi olmağa doğru gidiyor. Bir yandan çok nüfuslu, akraba milletleri de kendi topluluğu içine alan devletler kurulurken bir yandan da kendi illetlerinin şan ve şerefi uğrunda hayatlarını hiçe sayan, bile bile yüzde yüz ölüme atılan kahramanların çoğaldığını görüyoruz. Artık ferdi hürriyet içinde biraz gayri ahlaki ve oldukça gevşek bir hayat yaşayan fertlerden mürekkep millet örneğine dünyada yer kalmıyor. Yüksek ahlaklı, dövüşçü, disiplinli ve fedakâr milletlerin devri başlıyor. Milletlerde insanlar gibi bazen tembel, bazen verimli zamanlar geçirebilirler. Fakat fertlerin hayatında olduğu gibi milletlerin hayatında da en doğru hareket tarzı, çalışarak, dövüşerek, fedakârlık yaparak bir ülkü ardında koşarak geçirilen hayattır.” Der.
Ben buradan haykırıyorum!..
Türk ulusunu normalleştirme çalışmalarına hayır.
Türk ulusunu ve Türklüğü küçük düşürecek, gösterime hazırlanan filmlere hayır diyorum.
Ey uyuyan dev;
1919 ruhuyla bunları söylüyor ve savunuyorum. Vakit geç olmadan uykudan uyan, titre ve kendine dön. Vakit uyuma vakti değil.
YORUMLAR
Ziya,Ret!
Apo kim Saidi Nursi kim?
Şeytanla Melek ayrımı diye bir şey var di mi hoca?
Saidi Nursi inanmak lazım demiş, kötü mü?
Fakat bu gün Saidi Nursiye her engeli çıkranların, APO yu sahneye çıkardığı anlaşıldı. Osman ÖCALAN bile Ergenecon'dan sözetmeye başladı... Ya da piyasa iki kitap size tavsiye okuyun kararınızı sonra verin:)
1. Saidi Nursi ve Fikirleri
2. Apo Diyor ki
İyi bir dezonformation örneği verdiniz....:))
Ne yazık ki Türk toplumuna yönelik her türlü ihaneti segileyen bu zihniyetlerden bir an önce kurtulmanın yollarını aramakta geç kalmamalıyız.Bende yazmıştım yazılarımda ama ne yazık ki hala gaflet uykularından uyanamaz olduk,uyandığımız da da geç kalmış olmayız umarım.
Yüreğiniz dert görmesin kardeşim.Varolasınız.
Saygılarımla
Bahar
degerli dost,
gunumuz gerceklerini ne guzel dile getirmissiniz makalenizde
derin bir bilgi birikimine sahip oldugunuz belli.
yeni makalelerinizi bekliyorum.
sanirim bazi arkadaslarimiz yazinizi yanlis anlamis. Asil meseleyi gormek varken...
Vatikan''in cizgisinden, amerikan''in usakligindan ve kuyrugundan ayrilmayanlari iyi analiz etmemiz gerekir.
''Sen susun, ben buyum'' demeyi birakalim degerli arkadaslarim.
Mesele; devletimizin varligina direkt uzanan ihanet ! Bunun onune gececegiz ve neye mal olursa olsun!..
Saygilar devletimin yaninda yer alan yurekli gardasim!
direnis tarafından 12/1/2008 2:44:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ne yazık ki artık çifte standard bir ülke çocuklarıyız.Doğrularımızın ardınsıra gidemiyoruz ve haykıramıyoruz.M.Kemali tabulaştırmayın diyenlere siz yerden/yere vurmayın resimlerini/heykellerini toplatıp denizlere atmayın .Demirbaşlardan kaldırıp okul,işyeri tuvaletlerine tıkamayın biz görmekten mutluluk duyuyoruz demek te suç...ama bir gün o uyuyan dev uyanacaktır mamafi çok geç kalmakla beraber.Kalemine bin sağ.M.Kemal'e/Nihal Atsız'a selam olsun
sayın ziyabekar yazınızda laf attığınız said nursi hazretlerinin istiklal harbinde yaptığı hizmetlere mukabil atatürk tarafından ankaraya davet edildiğini de yazsanız diyorum. pkk ve humeyni ile beraber said nursi hz. ve fethullah güleni aynı yazıda beraber kullanmak hangi mantıkla zormak lazım. nihat atsızın yazılarını biliriz beyefendi merak etmeyin. ayrıca hocaefendi ve said nursi hz. de biliriz. burada bu kişilere iftira atacağınıza doğru düzgün yazılar yazında okuyalım. bu ülkede başı sıkışan zaten bu kişilere çamur atar. yazık gerçekten yazık. fikir fukarası insanlara çok acıyorum. sahte milliyetçileri çok gördük. her sene yapılan türkçe olimpiyatlarını izlerseniz türkçeye ve türkiyeye hizmet yapıldığını belki görürde pişman olursunuz.