- 542 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE BAŞKANINI SEÇTİ HAYIRLI OLSUN(!)
Sağda ve solda, bağımlı veya bağımız medyada bütün gazeteler veya televizyonlar, bas bas bağırıyor. Sevinç çığlıkları atılıyor. TV. ler de yorumlar gırla gidiyor. Türkiye’de yapılan seçimlerde daha şaşalı bir kutlama ve sevinç gösterisi yapılamadı.
Ülkemize ait olduğunu sandığımız bazı TV. ler naklen yayın yaptılar, tıpkı bizdeki genel seçimlerde olduğu gibi. Obama seçimi alıyor diye sevinç çığlıkları attık. Seçimlerde taraf olduk. McCain kazanırsa diye yüreklerimiz ağzımıza geldi.
Günlerdir akil(!) adamlarımız Obama’nın meziyetlerinden, Mccain’in zararlarından bahsediyorlar. Olaylar öylesine abartılı anlatılıyor ki, Obama sanki Türkiye’yi kurtaracak beyaz atlı Prens. Bazıları, ailesinin Müslüman olduğundan, bazıları dört ayrı milletle akrabalığı olduğundan bahisle çok insancıl bir politika üreteceğini söylüyorlar.
Barak Obama inanç olarak Hıristiyan! Mensubu bulunduğu halk itibarı ile de ABD’li yani Başkan olabilecek kadar ABD’li Ve insanlar Barak Obama’yı oy verecek kadarda yakından tanımaktadırlar. Yani Obama ABD’nin menfaatleri ve geleceği açısından en iyisini düşünecek veya en iyisini düşünmek ve yapmak için gayret sarf edecek bir ABD’li Yani, ABD’nin menfaatlerini korumak için her zaman Türkiye’yi dışlaya bilir Türkiye’nin aleyhinde kararlar alabilir.
Nitekim “Türkiye Kıbrıs’ta işgalcidir.” Demedi mi? Acaba “Ermeni soy kırımı(!)” hakkında ne düşünüyor. Bunu şu veya bu şekilde tevil etmenin anlamı var mı? Zırva tevil götürür mü? Peki, O zaman ABD’nin Irakta, Somali’de, Afganistan’da işi ne diye sormazlar mı adama?
Ülkemiz, her ne kadar 23 Nisanları,29 Ekimleri,19 Mayısları kutlasa da, gerek aydınlarımız, ilim ehli sandığımız, ilim ehli diye saygı gösterdiğimiz, kafaları basıyor diye itibar ettiğimiz insanlarımız kafalarından ve midelerinden mandacı anlayışın emir erleri durumuna düşmüşler.
İnanın; Osmanlı bakiyesi komşularımızdan Ülkemize gelerek vatandaşımız olmuş aydınlar; bizim yerli yazar-çizerlerimizin birçoğundan daha muhafazakâr ve daha milliyetçi! Hatta bundan dolayı yerli mandacılardan azar bile işitiyorlar. Bizim aydınlarımız ise Obama’nın Türkiye için seçilmesinin iyi olacağı, bir kasım değişimlerin başlatıcısı olacağı, Türkiye’nin Umduğumuzdan daha iyi konuma geleceğinden(!) bahsediyorlar.
Kimisi;Obama’nın görevlendirdiği devlet adamlarının arkadaşı olduğundan, kimi iyi tanıdığından bahsediyor.Kimide; Obama denen yeni yetme ABD Başkanını herkesin sevinçle karşıladığından bahisle, itidalle yaklaşanları suçlayarak, sevinçle karşılayan insan topluluklarının ahmak olup olmadığını soruyor(!?) İnsan Topluluklarının genel zeka yaşının sosyal psikolojiye göre beş yaş seviyesinde olduğu düşünülürse…(???)
Ekonomimizin bankalar boyutu Hollandalı, Yunanlı, Fransız ve sair milletlerden, sanayimiz her ne kadar burada üretiyoruz diyorsak ta yine Fransız, İtalyan, Almanların ve benzerlerinin mallarının ülkemizde yapılan imalat ve montajından İbaret. Kendimizin üretip, kamuoyuna sunduğumuz mamul maddeleriniz, ihraç mallarımız yok denecek kadar az.
Sokaklarımızda, iş yerlerimizin pek çoğunun yabancı isimlerle açıldığını, yerli-milli bir işyeri isimlerinin olmadığını görüyoruz. Yabancı isimler sokaklarımızı, yabancı kültürde beyinlerimiz ve evlerimizi işgal etmiş durumda. Bir işyerini veya bir yeri tarif etmeye kalktığınızda, yabancı bir ülkede yaşadığınızı sanıyorsunuz.
Ülkemiz insanlarının, kendi devlet adamlarından ne kadar umutsuz olduğunu, kurtuluşlarını psikolojik olarak yegâne hâkim olarak gördükleri ABD ve AB den beklediklerini görmemek için kör olmak gerekir sanırım.
Hangi TV. Kanalını açsanız, ABD ve Obama konuşuluyor. Ülkemizin ve Dünyanın geleceği için yorumlar yapılıyor. Tam bir teslimiyetçi-mandacı ruh içinde. Kimi kanal dünyayı ABD’nin hâkimiyetinde imiş gibi ABD bayrağı ile sarıp programlar yapıyor. Kimi sevinç naraları atıyor. Kendi başkanını seçmiş gibi, gaflet içinde!
1-İnsanımız, aydınımız, devlet adamlarımız şu iyice bilmelidirler ki; ABD nihayet süper güce erişmiş bir emperyalist, Türkiye ve bulunduğu Ortadoğu üzerinde emperyalist emelleri olan bir devlettir.
2-ABD’nin emperyalist politikaları, her hangi bir adam devlet başkanı seçildi ve ABD’nin başına geldi diye değişmez. Çünkü ABD politikaları ile ilgili planlarını seneler öncesinden yapar ve politikaları genellikle bürokratlar ve ilim adamları belirler.
3-ABD’li devlet adamları başka ülkelerdeki dostlarının hatırı için emperyalist ve sömürgeci, işgalci politikalarından vazgeçmezler. Politikalarını değiştirmezler. Bizler onlara ne kadar hayran olursak olalım.
Türkiye, kendi milli politikalarını gözden geçirmeli, ülkede ve bölgede gelişen olayları masaya yatırmalı, gerçek çözümler üretmeli ve bağımsız bir devlet olduğunu asla aklından çıkarmamalıdır. Bizden söylemesi.
Mustafa Göktekin
YORUMLAR
Hüseyin Obama'ya karşı biraz haksızlık etmiyor musunuz diye düşünenler de vardır herhalde.Olayları okuyabilenler bu satırların kıymetini iyi anlayacaklardır. Çünkü geçmişte Asya müslümanları İngiliz sömürgesi altında iken bir takım cemaat alimleri çıkmış ulül emre itaat fetvaları vermişlerdi. Yeter artık uyanın kardeşler Allah aşkına!...
Amerika'nın poltikası başkanlar tarafından belirlenmediği kesin bu bir gerçek,Başa kim geçerse geçsin Amerika yine o ince planlarını uyguluyor.Türkiye'yle ilişkisine gelince aynen bu Türkiye içinde geçerli,Obama olsun,Mccain olsun Türkiye'ye olan sömürü politikasını bitireceklerini zannetmiyorum.
BağdatlıRuhi tarafından 11/13/2008 5:16:50 PM zamanında düzenlenmiştir.