- 823 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIMIZ
Acılar,mutluluklar hepsi bizim için.Aslında bugün çok acı ve çok uzun bekleyişli birgün.Bugün can ciğer arkadaşımın ameliyat günü.Beyin ameliyatı beynindeki ur sarmış etrafını.Çok üzüldüm,düşündüm.Ama moralden başka ne yapabiliriz.Kendimi akşam onun yerine koyup düşündüm belki başka bir akşamım daha olmıyacak,Belki eşini son görüyor .Dört tane dünyalar tatlısı çocukları var.Allahım onların hatırına onu sağsalim ameliyattan çıkarsın.Günü bitmemişse yaşayacak.Ümitlerim zorda olsa ondan yana yaşasın .
Kafam karışık düşüncelerim küme küme olmuş.Baş ağrılarım arttı.Ama ziyanı yok keşke onun yerinde olsaydım.Şimdi o çocuklarının yanında olurdu.O eşine sıkıca sarılırdı.Aslında isyan değil ama onun daha çok sevgiye ihtiyacı olan insanları var.
Allahım onu çocuklarına bağışla.Bugün çok güzel olsun isterdim.O ameliyattan sağ salim çıkarsa işte bugün güneş yeniden parlıyacak.Hep birlikte dua edelim adkadaşlar onun için.
O daha çok genç,ölümü hak etmiyor.Bizlerde onun yerinde olabilirdik.Hayatımız pamuk ipliğine bağlı.Her an her şey olabilir hayatımızda....Hayatımızın değerini bilmek gerek ölüm yaklaşınca anlamak boşuna.Sahip olduklarımızın değerini bilmek gerek.
24.04.2007
A.SAKA
YORUMLAR
Sevgili Asya dostum,Hayat dışlardan göründüğü gibi degil aslında bakış açısı ne kadar da farklı kılıyor hayatı yüce rabbim bizleri yaratırken tüm inceliklerimizi düşenerek yaratıyor....Biz bu hayatın neresinde ne kadarını mutlu yaşıyoruz...her daim mutluluk varmıdır?...varsa nerdedir...
ben geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum inşallah arkadaşın iyidir kurtulmuştur...En içten sevgilerimle....