ŞİMDİ YANMAK VAKTİ
Sevmek, sevilmek, sevilmeyi beklemek, yanmak, belki de yürekleri yakmak, vaktidir belki sevmenin, belki de yanmanın, belki de kaleme sarılmanın. Sergilemek vefakarlık, karşılıksızca, unutmak yapılan iyilikleri, gömmek sonsuzluğa ihaneti, gönül yardımlarını, yapılsın ki insana vefakarlık, çıksın karşısına vefakar dostlar, bildik tanıdıklar, sönsün şamdandaki hayasızca alemler, ateşler, atılsın kuyulara hiç dinmeyen nefretler, yenilsin gurur ve nefis sinelerde, erisin buz gibi kalpler buram buram kokan çiğdem tanelerinde, süzülsün okyanusun en derin yerine, batsın köhne fikirler, hiç uzamasın fitne düşünceler, un olsun, tuz olsun şehvet, yükselsin arşı alaya samimiyetlikler, gönülden sohbetler, cananlar dinlesin feryatları, olsun onlara derman, saçsın nurdan ışıklarını melekler, hey gidi günler olsun hülyalar, inci inci veryansın yapsın bedenlere dalgalar, okunsun alem, çizilsin sema, fersah fersah uzaklaşsın nefis, kurtulsun diyalog esaretten, kopsun benlikten zincirler, hey diyelim hey, hey ki hey....
YORUMLAR
ÇOK GÜZEL BİR YAZI RENKLER ZORLAŞTIRIYOR ALGIYI. BEYAZDA DAHA NET OLABİLİR.. OFA AF ÇEKMEZSEN, DİLDEN KÜFRÜ TÜKÜRMEZSEN, NAMAZINI VAKTİNİ YEMEK VAKTİ GİBİ BEKLEMEDEN, AFDA OLUNMUYOR NEFSİN BİZDEN KAÇAMSINA GEREKTE KALMIYOR ZATEN ONUN GÖNLÜ OLUYOR.. BİZLERDE GÖNLÜMÜZÜ HİÇ YORMUYORUZ.. ÇOK BİŞEYMİŞİZ GİBİ..
"Sergilemek vefakarlık, karşılıksızca, unutmak yapılan iyilikleri, gömmek sonsuzluğa ihaneti, gönül yardımlarını....
derin mevzular..
her şey önce kendini tanımakla başlıyor..
kendini kandırmayı bırakmakla..
kendisine dürüst olup..
ne kadar bencil olduğunu anlamak sonra kendinden nefret etmekle başlıyor.. bencilliğinden nefret etmeyi öğrenememiş birinden bencil olmamasını beklemek komik ate.. ve her konuda ahkam kesip durmadan konuşan bizler.. yaşımızı başımızı aldık ama yakıştıramadık kendimize hiç bir kötülüğü.. bahanelerin arkasına saklanıp hayallerde cömert olduk..
çok yazdım.. bu aralar bu konular ilgimi çekiyor.. kendimden nefret etmeyi öğretmeye çalışıyorum kendime ki sevmeyi öğrenebileyim.. karşılıksız.. çıkarsız..
kendine iyi bak.. by
..........ÇOK GÜZEL ............
T...................................S
E...............*...................A
B...........*...*...*...............Y
R...........*...*....*..............G
İ............*...*...*...............I
K.............*..*..*................L
L................*...................A
E................*...................R
R................*....................
..................*....................
.........TEŞEKKÜRLER.............
yazınıza çok yakışan bir tebrik olmuş... ben de kopyaladım..( Adnan Bey'den özür diliyorum..affetsin )
..........
senin de kalemine..yüreğine sağlık... inşaallah temennilerin gerçek olur.. o zaman bu dünyamızda , ahiretimizde güzelleşir değil mi?..tebrikler tekrar
..........ÇOK GÜZEL ............
T...................................S
E...............*...................A
B...........*...*...*...............Y
R...........*...*....*..............G
İ............*...*...*...............I
K.............*..*..*................L
L................*...................A
E................*...................R
R................*....................
..................*....................
.........TEŞEKKÜRLER.............