- 461 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BIRAK OBAMA GELSİN
Dünyanın en yoksul kıtası Afrika!..
Milyonlarca insan açlık susuzluk ve terörün pençesinde kıvranıyor.
Tabii kaynakları, yağmalanmış, yüzyıllar öncesinden beri sömürülmüş ve sömürülmeye devam etmekte.
Leş kargaları açlıktan ölmek üzere olan siyah inci tanesi yavruların başında nöbet beklemekte. Ölüsünü alıp götürecek.
Bu gün bile, ileri teknoloji ve sömürme metodları kullanılarak batılılarca sömürü sürdürülüyor.
Tarihin yaprağını kaldırdığımızda utanç veren tabloları görüyoruz;
Haçlılar…
Yüzyıllar öncesinden gelişen denizcilik ve sanayi devrimi dolayısıyla, leş kargaları gibi Afrika’ya üşüşmüşler. İnsanları zorla gemilere doldurup ülkelerine kaçırmışlar. Köle olarak kullanmak üzere… Elbette tüm zenginlik kaynaklarını da beraberlerinde batıya taşımışlar.
Bu günün açlık ve sefaletinin altında bu gerçek yatıyor.
O günleri yaşayan Osmanlı elinin kolunun uzandığı yerleri bu yağmadan koruyabilmiş. Ama nereye kadar?
Taraflı yazdığımı düşünenler lütfen birazcık dünyaya göz gezdirsinler:
Siyah ırktan insanlar ve beyazla siyah arası melezler anavatanları dışında nerelerde yaşamaktalar.
Elbette Avrupa ve Amerika’da.
Yurdumuza bakın, ya da Osmanlı’nın hakim olduğu yerlere. Siyahı ırktan gelmiş çok az insan bulunmakta. Onları da araştırırsanız kendi istekleri ile gelmiş olduğunu görürsünüz.
Hatırlayın Kunta-Kinte diye bir dizi vardı. Orada köle olarak haçlıların götürdükleri zencilerin yaşadığı dramı, sınırlı da olsa yansıtmaya çalışıyorlardı. Galiba bir de Kökler isimli film aynı konuyu işliyordu.
Konuyu özetleyen bir dörtlük de ben yazmıştım:
AFRİKA’DA AÇLIK
Afrika kovanına Vahşi Batılı girmiş,
Arıyı kaçırmış, tezek tezek bal yalamış.
Kovan sahibine acımış, bak neler vermiş:
Açlıktan ölmesin diye tezek balyalamış…
Yüzyıllardan beri ikinci sınıf insan muamelesi gören, hatta insan bile kabul edilmeyen batıdaki siyah insanlar.
Barak Obama Kenya asıllı siyahi bir insan. ABD ne yerleşmiş mücadelesini vermiş ve bu gün başkan seçilmiş.
Efendim, başarılı olacak mı olamayacak mı?
ABD zulmü bitecek mi, devam mı edece?
Siyonist çarkının içinden çıkabilecek mi, çıkamayacak mı?
Ekonomiyi kurtarabilecek mi, batıracak mı?
Daha bir yığın soru ve muamma.
Bunları bir tarafa bırakıyorum.
Zamanı geldikçe göreceğiz.
Dünün insan bile kabul edilmeyen siyahi ırkın bir mensubu başkan seçildi ya.
İşte bu başlı başına bana bir ümit vermekte.
İnsanların eşit yaratılmışlığının insanlar tarafından görülmeye başlanması yönünde…
Bırak Obama gelsin.
Barak Obama gelsin!..
www.ekremsama.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.