....
......
YORUMLAR
Sevgili Toynak bu babanın oğlu değil de Barak lı ların Oba Ma lı olmasın çünkü adamın göbek adı Hüseyin'miş dediğine göre, ordan Amerika'ya iltica etmesin bu ? :)))
Şaka yapıyorum tabii Barak'lı demekle ayrıca çok severim Barak havalarını ve sanırım bizim sülalede de var biraz Baraklılık...
Bak çerçeveleteceğin yorumum olur ama sen şu sol yanını bir dinlesen :)))
Sevgilerimle Toynak ....
Babanın oğlu olamaz çünkü o siyah ve ayrıca yazında söylediğin ''ZENCİ'' kelimesi benim buralarda suç çünkü burada onlara ya Afrika kökenli ya da Afro deniyor ve '' ZENCİ '' demenin cezası da oldukça ağır yani hem hapiste yatıyorsun hem de o kişiye tazminat ödüyorsun ...
Sevgilerimle Toynak ...
Hükümranlığını tam olara isbatlamış yapılar,kişilerle kaim değildir.Yani kişiler değişmekle sistem değişmez.Ağzımızı açıp bakmanın anlamı yok.İki zenci dışişleri bakanı beyazlardan farklı ne yaptılarki? Irak onlarla işgal edildi ve sürdürülüyor.Çok yanılıyor olabilirler..Bazen varlıklar kendi yavrularını da tekmeleyebilirler !...Görülmüştür tarihte...Dünya için elbette iyi dileklerde bulunma hakkımız saklıdır şimdilik.Güzeldi efendim.Kutladım.Selam,saygı...
''Kenyalı bir baba ile Kansaslı beyaz bir annenin oğlu olan Barack Obama, 4 Ağustos 1961 Hawai doğumlu. Annesi ve babası, Obama 2 yaşındayken boşandı. Harvard Üniversitesi’nde burslu okuyan babası, daha sonra Kenya’ya döndü ve hükümet için çalıştı. Obama 6 yaşındayken, annesi bir Endonezyalı ile evlendi ve aile Cakarta’ya taşındı. Endonezya’da yaşadığı 4 yıl boyunca laik ve Hristiyan okullarına giden Obama, daha sonra büyükanne ve büyükbabasıyla yaşayacağı Hawai’ye döndü ve eğitimine burada devam etti.New York’taki Columbia Üniversitesinde Siyasal Bilimler okuyan Obama, 1988’de Harvard Hukuk Fakültesine girdi, buradaki öğrenciliği sırasında “Harvard Law Review” dergisinin ilk Afrika kökenli yöneticisi oldu.
HILLARY’YE KARŞI UZUN BİR MÜCADELE VERDİ
1996-2004 yılları arasında Illinois eyalet senatörü olan Obama, 2004 yılında da ABD Senatosu’na seçildi. Bu zaferinin ardından medyanın ilgisini çekti. Obama’nın iki kitabı, çok satanlar listesine girdi.
Barack Obama, 2007 başında başkan aday adayı olduğunu ilan etti ve diğer aday adayı, eski ABD Başkanı Bill Clinton’ın eşi Hillary Rodham Clinton ile uzun süreli bir mücadeleye girişti. Sonunda zafer Obama’nın oldu.
Haziran 2008’de Demokrat Parti’nin resmen başkan adayı oldan Obama, seçim kampanyasında “değişim” sloganını kullandı ve başkanlık yarışında en çok bağış elde eden lider olarak da rekor kırdı.
ABD’nin Irak’a müdahalesi öncesinde savaşa karşı sesini yükselten, Irak savaşının başından beri bunu eleştiren Obama, İranlı liderlerle de koşulsuz görüşmeden yana olduğu yaklaşımıyla eleştirilmişti.
HOLLYWOOD STARLARINDAN DESTEK ALDI
Amerikalı ünlü talk şovcu Oprah Winfrey’yi kampanyasına katan Obama’ya destek veren diğer ünlüler arasında George Clooney, Scarlett Johannson, Robert de Niro, Tom Hanks, Matt Damon, Halle Berry ve ünlü müzisyen Bruce Springsteen başı çekiyor.
Barack Obama, 1964 doğumlu ve kendisi gibi Harvard Hukuk Fakültesi mezunu olan Michelle Robinson ile evli. Çiftin, Malia (10) ve Sasha (7) adlı iki kız çocuğu bulunuyor.'' ( ALINTI )
Kısaca Obama bu ama bana göre de o Emperyalist bir ülkenin Emperyalistce düşünen bir başbakanıdır ... Onun rengi ne olursa olsun ve o ister Afrika ister Amerika ister Endonezya kökenli olsun bir insanın fikri neyse zikri de o olacağındandır ki o ve onun gibiler asla masum halkların temsilcileri değillerdir ve olmadıkları gibi de onlar birer halk düşmanlarıdır ...
Sevgilerimle Toynak...
Guldane Dal tarafından 11/11/2008 9:49:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Amerika nasıl ki Obama tehlikesiyle karşı karşıya ise
Dünya da yeni bir Amerika tehlikesine hazır olmalıdır.
Bunun bir değişim olduğu öne sürülüyor.
Amerika bir zamanlar ki gizlenmeye çalışılsa dahi hala öyle ırkına karşı olduğu bir insan tarafından kurtarıcı olarak görülmektedir.
Her ne kadar bir insan ırkının kabullenildiğine inansa da kalbinin ve düşüncelerinin bir köşesinde mutlaka bunu taşıyacaktır.
Tanrı Dünya'yı yeni Amerikadan korusun..
Obama Ermenilere vermiş olduğu söz gereği soykırım tasarısını gündeme taşıyacağı ve kongreden geçireceği var sayılmaktadır...Bu Türk hükümetini ciddi sıkıntılara sokacaktır ama birkaç gün önce İsviçre de Ermenistan diş işleri Bakanı bir açıklama yaparak durumu kurtardı sayılır…
..........................................................................
SAYGIDEĞER ŞAİR;ERMENİLERDEN DAHA ÇOK ONLARI KIŞKIRTAN BENCE ABD SİLAH TÜCCARLARIDIR.ÖZELLİKLE TÜRKİYEDE YAŞAYAN ERMENİ VATANDAŞLARLA SORUNUMUZ YOK.SADECE BELLİ MİHRAKLAR TARAFINDAN YÖNLENDİRİLEN ÇEKİRDEK BİR MİLİTAN KADROSU VAR Kİ;BUNLARIN DA ÇOĞUNLUĞU LEJYONER KONUMUNDA DİYE DÜŞÜNÜYORUM.YANİ KİRALIK KATİL YA DA EĞİTİLMİŞ AJAN...OLAYIN PROPAGANDA BOYUTU ESAS ALINARAK EMPERYALİST POLİTİKALAR GELİŞTİRİLİYOR.BU KONUDA BENİM YAZILARIM ARASINDA '' DOKUZ BAYAN '' ADLI YAZIMI VE BU GÜNKÜ ''TERÖR ZİRVESİ'' ADLI YAZIMI OKUMANIZI DA DİLERİM SİZDEN.
OBAMA 'YA GELİNCE ONA OY VERENLERİN KİMLİĞ ÖNEMLİ BENCE VE BU SÜREÇ DE ABD DE VAMPİR ŞAHİNLER KANADININ SEÇİLMEMİŞ OLMASI DÜNYA İÇİN BİR ŞANSTIR.ANCAK LİDERLERİN ABD DIŞ POLİTİKASINDA YAPABİLECEKLERİNE SENATO KARAR VERİR DAHA ÇOK...AMA GÖZÜNDEN YAŞ AKAN BİR LİDER GÖRDÜ DÜNYA,ANEANNESİNİ ÖLÜMÜNE ÜZÜLEN YÜREK BAŞKA ANNELERİN DE GÖZYAŞINI GÖRMELİ GÖRMEYE MECBUR GÖRECEK DERİM.SAYGIYLA KUTLARIM DUYARLILIĞINIZI.