- 1730 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
GİTTİN
Oysa biliyordum gidecegini, Sen Bana Gitmek İçin Gelmiştin.Bunu bile bile gideceğin günleri hesaba katmadan sevdim seni,dualar ettim. Tanrıya yakardım kalman için,sen hiç kalmayı planlamamıştın. Bunu bile bile gitmeyecekmişsin gibi kalmanı dileyerek sevdim seni,oysa öle mutluydukki,hayat seninle duruyor,hayat senınle yaşanası bir hal alıyordu.Biraz uzaklaşsan sanki gelmiyecekmiş gibi hüzünlere boğulur,geldiginde dünyam, seninle aydınlanırdı, öylesine sevmiştimki, ölesiye hemde,biliyordum Sen Bana Gitmek İçin Gelmiştin.Bile bile sevdim seni,seninle geçen her dakikanın her saniyenin kıymetin bilerek yaşadım seni sevmeleri. Gözümdeki acıları,hüzünleri belli etmeden. Gidersen sensiz nasıl yaşarım diye düşünmeye daldıgında, seninle kendime gelirdim,sımsıcak yüregimie dolan sesinle. sarılırdın tüm sevecenliğinle burdayım işte merak etme yanındayım derdin,o an ne çok isterdim dualarımın kabul olmasını ve hep benımle kalmanı sonsuza kadar seninle olmayı,olmadı olamadı yapamadım engel olamadım, ve ardına bile bakmadan sankı bakarsan dayanamayıp geri döneceğinden korkar gibi gittin.Oysa yaşanacak,yaşayacak ne cok şeyimiz vardı. Git ardına bakmadan git yüreğimide seninle götür,sensiz bu yürek atacakmı bilmeden git.Ardına bakmadan yüregimden kopardıklarına aldırış etmeden git.Oysa biliyordum gidecegini,Sen Bana Gitmek İçin Gelmiştin ve gittin . Oysa gidişinle yüreğimde kopan zamansız fırtınalar. Neleri alıp götürdü benden bir bilsen. Bir bilsen zamanın benden çaldıklarını. Daha bir alevlendi içimdeki yangınlar. Gülüşlerim bitti gidişinle ,ömrüm bile tükendi de Bir tek sana olan sevdam bitmedi, bitmeyecekde.Dokununca yağmur tanelerine İki uzak şehirde, iki yaralı yüreğin ağladığını Hiç kimseler bilmedi, bilmeyecek.!!! Sen bilmediğim karanlıklarda Güneşin doğmasını beklerken Ben Sensiz karanlıklardan Seninle doğacağım.
YORUMLAR
Duy/sana artık duy/sana vuslatsız intıharlarında tükenmeden sar/sana
Ay duydu, güneş duydu,sende duy/sana ins/afsız.
Kaç şiir ağlıyayım daha yokluğuna? Kaç gecem ölüm çalsın şarkılarımızda?
Günahınla,sevabınla her şeyinle sevmedim mi? S/aklım demedim mi erkeğim?
Sen yüreğimde gezerken,içimde yaşarken aşkın bana nasıl yabancı olursun nasıl?
Şimdi yansın başkasına yazarsa ellerin diyen adam,
Kim söküp attı saklı sevdanı yüreğinden kim?
DUY/SANA BİR DELİ OTLAR BÜYÜMEDEN MEZARIMDA,
İNS/AFSIZ BENİ AZRAİLLE,BENİ SEVDAMLA KAVGALI BIRAKTIN SEN
HAYKIRIR OLDUM HERGÜN BİR SANA,BİR ONA
BENİ ÖLDÜRDÜNÜZDE NEDEN BU DÜNYADA BIRAKTINIZ NEDEN ?
İNS/AFSIZ BU SU ÇİÇEĞİ SENİ SEVMEKTEN BAŞKA NE YAPTI?
DUY/SANA SADECE SEVDİM.........
YASEMİN SAĞNAKLARDA GÜZEL SATIRLARINIZDA HER CÜMLENIZ YAĞMURLARIMLA ISLANMAKTA.....
KUTLARIM SEVGİYLE KAL..............
Gittin.Oysa biliyordum gidecegini, Sen Bana Gitmek İçin Gelmiştin.
Gittin, sen bana gitmek için gelmiştin.
Geride yavaş, yavaş eriyen bir kurşun bıraktın.
Bıraktığın şekilden çok daha başkasına bürünen.
Ve bir daha asla eskisi gibi olamayacak bir kurşun.
Gerçekten, birdaha hiç bir şey eskisi gibi olmadı...
(İclal Aydın)
Gittin...
Gidişini görmemek için gözlerimi kapattım Öylesine acıdıki içim, tutup koparsalardı kolumu bacağımı bu kadar acı duymazdım.
Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden.
Ağlayamadım...
Gittin...
Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum oysa Tutkum seninle olmaktı, tutkum teninde erimek, tutkum hayatı seninle paylaşmaktı. Anlatamadım...
Anlamadın...
Gittin...
Gidişini önlemek için tutmak vardı ellerinden Ellerim değil miydi her dokunuşumda seni ürperten?
Ürperdin yine biliyorum.
Bir kez dokunsam, bir kez tutsam ellerini
Gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin kaybolurdu.
Tutamadım.
Gittin...
Bir yıkım gibiydi gidişin Sen adım adım uzaklaşırken benden
Çöküp kaldı bedenim olduğu yere Nice terk edişlere dayanan yürek bu kez yenilmişti Bu kadar zayıf değildim ben kalkmalıydım.
Kalkamadım...
Gittin...
Oysa geldiğin gün gideceğini biliyordum Hazırdım gidişine, Kaçak zamanları yaşıyorduk Zaman bitecek ve sen gidecektin Bense, gidişinin ertesi günü
Hayatıma kaldığım yerden yeniden başlayacaktım.
Başlayamadım...
Gittin...
Bir şey söyledin mi giderken? "Kal" dememi istedin mi?
Son bir kez "seni seviyorum" dedin mi? "Bekle beni döneceğim" diye umut verdin mi? Beynim öylesine uğulduyorduki.
Duyamadım...
Gittin...
Nereye gittiğin önemli değildi Binlerce kilometre uzakta da olsan,
iki metre ötemde de farketmiyordu. Artık yoktun ve asıl bu düşünce beni felç ediyordu. Kurtulmalıydım senden, bu yokluk duygusundan kurtulmalıydım.
Kurtulamadım...
Gittin...
Unutulanların arasına katılmalıydım Anıları bir sandığa koyup
hayatı bir yerinden yakalamalıydım. Bu aşk noktalanmalıydı, bu sevdadan vazgeçmeliydim.
Yapamadım...
Gittin...
Bir okyanusun ortasında tek küreği kaybolmuş sandalda
Dev dalgalarla boğuşan bir denizciyim şimdi.
Bil ki; sevmekten vazgeçmedim seni,
Bil ki; seninle birlikte sevdanı da taşıyacağım yüreğimde,
Bil ki; seni Unutamadım...
İclal Aydın...
daha yazıyı okumaya başladığım ilk satırdaki çağrışım İclal Aydın'ın şiiri ve bu yazısı oldu.
Keşke dedim daha farklı başlasaydınız.
Daha özgün.
hayal bahçesi tarafından 8/15/2009 8:40:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidiyorsun...Görüyorum!
Ne duruyorsun orada?
Bakma yüzüme öyle...
Gitme diyeceğimi ise sakın aklından geçirme!
Seveceğin zaman,sev beni dedim mi ki,
Giderken kal dememi bekliyorsun!..
Aslında şiirinde dediğin gibi gidene dur dememek gerek.ama ama Seviyorsa canından bir parça olmuşsa gözünden bile sakınırken gideceğini bile bile sevmek,keşke ayrılıklar yürek burkan acılar yaşanmasa.
Tşk ederim yorumunuz için
Gidiyorsun...Görüyorum!
Ne duruyorsun orada?
Bakma yüzüme öyle...
Gitme diyeceğimi ise sakın aklından geçirme!
Seveceğin zaman,sev beni dedim mi ki,
Giderken kal dememi bekliyorsun!..
Hatırlıyorum.
Hani birgün konuşuyorduk,dizlerime yatmıştında.
’seni seviyorum demek kolay;anlamını doldurmak zor’demiştin.
Ben de sana ’içi boş olan sevdaya zaten gönül vermem’ demiştim.
Madem yalanmış ’seni seviyorum’ların,
Onları da al yanına.
Olmaz olası hiçbir hatıranı bırakma buralarda...::::::::::::
Bitti bu bilmece/YağMuRun İzİ
Yazıda beslediği sevginin büyüklüğünü oldukça net ortaya koyan bir aşık var.Madem ki bu büyük sevgi karşısında hala gözü gitmekte olan biri var,ben o kişiye yukarda şiirimden aldığım kesit gibi bir tutum sergilemeyi uygun görürüm.
Eğer gidiyorsan herşeye rağmen,demek ki sevgimin kıymetini bilemedin ve bilemeyeceksin.
Yolun açık olsun...
Güzel ve akıcıydı çalışmanız.Emeğinize sağlık.
Saygılarımla....