- 3021 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKıNDaN ÖLüRüM BE SeVGiLİ !
Sözlerin, yakıcı ve tahrip edici sözlerin...
En şiddetli mermiden daha etkili,dikenli tellerden,en ağır işkencelerden daha acı verici sözlerin...
Umursamaz ,alçak ve düşünsesiz sözlerin...
Bana hiç güzel hitap etmeyen,en ağır şekliyle bir yumrukcasına inen sözlerin...
Kabus misali , korkunç ve ardında sırların saklıolduğu sözlerin...
Özgürlüğümün,hayal gücümün,umutlarımın prangası sözlerin...
Her gün artan ızdırabımı tetikleyen ve ölüme her gün beni biraz daha yaklaştıran sözlerin!!!
Omadığı zaman mutluluğun bedenimi sardığı ve umudun kalbimde yer bulmaya başladığı sözlerin...
Sözlerine bu kadar ağır şiddeti ve bu kadar acımasız ve merhametsizliğin nerden geldiğini sormak ya da anlamamak imkansız . Çünkü aşkım senin silahın ve masum bedenim sana teslim lakin sen benim dünyamın zebanisi ve ızırabımın tetikleyicisi...
Her zaman sözlerin diye başlayacağım sözlerime ...
Zaten yaşama olan inancımı ve mutluluğumu sözlerinle yitirmedim mi!!!
Sözlerini her düşündüğüm zamanda boğazıma yeni bir düğüm düğümlenmedi dilim tutuklu kalmadı mı kalbim esirin olmadımı ey sevgiden anlamaz sevgili...
Hayallerim ve sitemlerim için kızma bana!
Bil ki biçareyim sensiz belki de avareyim ve giderek divane hale gelmekteyim...
O acı dolu sözlerin hala ezberimde...
Günlerdir ağırlığını ve yakıcılığını hissettiğim o kendini bilmez düşmanca sözlerin..
Aslında ben seni çok sevmiştim be güzelim neden söyledin ki sanki sen bana o kaldırılması imkansız, gurur yıkıcı ,acımasızca sözleri...
Düşündüm saatlerce acaba söylediği sözlerde haklı mıydı diye ama bir anlam veremedim yine de sözlerine,haksız buldum hep seni...
Hadi diyelim güzelim ezdin beni o sözlerinle kırdın kalbimi sonsuz lakin içimdeki seni herşeye rağmen seven yüreğimi nasıl susturacaksın?
Nasıl dindireceksin onun acısını ve nasıl nefret ettireceksin yüreğimi kendinden...
Ama ben de bu yürek atmaya devam ettikçe seni sevmeye devam edeceğim sevgili!
Razı olmasan da sevmeme en ağır sözleri söylesen de yeniden vazgeçmeyeceğim aşkından sevgili....
Takma sen beni ve sitemlerimi ey sevgili!
Bunlar sadece birer serzeniş...
Oysa aşktan ve ızdıraptan zevk alır hale geldi gönlüm senin yüzünden...
Eğer ki sen ızdırap vermesen bana üzülür hale geldim sevgili...
İşte bakma sen bana hayaller kurarım ben böyle kendimce sonra onu yazıp kağıtlara sana yollarım sevgili...
Ne dersin belki bir gün hayallerim de gerçek olur be sevgili...
Tanrı birgün benim de sesimi duyar bakarsın kader bir gün bana da güler be sevgili...
Hayal kurmaktan bu yüzden vageçemiyorum be sevgili...
Çünkü sen benim en büyük hayalim beklediğim günüm,kaybettiğim yanımsın sevgili...
Sen benim şiirlerimin ilhamı aldığım nefesimin nedenisin be sevgili...
İnsan nasıl olur da en yakıcı sölzeri söylese de vazgeçebilir mi hiç nefesiin sebebi olan birisinden....
“Seni sevmiyorum,senin için ncak bir hayalim demiştin be sevgili”
Ama ben öyle bir suskunlukla sustum ki ;konuşamamaktan korktum be sevgili....
Sen benim yarınımdın...
Sen benim geleceğimdin...
Gerçekleştiremediğim düşümdün be sevgili...
Dert etme artık bundan sonra seni rahatsız etmem be sevgili,kendi acımla yanar ha yanar sonra da kül olur eririm aşkınla be sevgili....
SAYGILARIMLA
M.ZAHİD AY(11.11.2008)