Çığlıklarla boğulmuş deniz
Türkiye’de ılımlı İslam politikası uygulanıyor gibi ağır olmayan bir ifade kullanmayacağım.Çünkü Türkiye’de ılımlı bir İslam değil ;örgütlü,yeşil devrimci bir İslam politikası uygulanıyor.Ne yaparsınız gerçekler böyle.
Nedir ılımlı İslam?Ya da benim tabirimle örgütlü,yeşil devrimci İslam.Bir kere bunlar devrimciler.Durun durun yanlış anlaşılmasın “yeşil” devrimciler.Bunlar bir düzen istiyor.Bu düzende laiklik olmasın diyorlar.
Sesler yükseliyor:”Laiklik olmasın.”
Siz şimdi merak da ederseniz bunların sayısı ne kadar?Merak edin efendim edin.Sandığınızdan da fazla.
Yazımı yazarken aklıma İran geldi.İran’ı hatırlıyor musunuz? Hani sessiz sessiz bir ayak sesi duyuluyordu yanı başımızda.Yavaş yavaş ve sessiz.Dikkat edin SESSİZ.Bu işler öyle davul zurnayla olmaz.Allah korusun,doğru ya devrim bu eğlence değil.
Aman susun gürültü yapmayın,fark edilecek.
Neyse ne diyorduk? Ha yeşil devrim,İran ,sessizlik.
Şimdi bu konulardan biraz günümüze,içinde bulunduğumuz döneme dönelim:
1)Kimi belediyeler dini broşürler dağıtıyor
2).Bilgi evi diye açtıkları yerlerde İslami konferanslar veriliyor.
3)Atatürkçü düşünceden insanlar sistemli ve yazımın her yerinde belirttiğim gibi sessizce uzaklaştırıyorlar.
Şşşşşşşşşt UYANACAKLAR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.