- 5182 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
10 KASIM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Mustafa Kemal Atatürk Diyor ki!
Bir zamanlar gelir, beni unutmak veya unutturmak isteyen gayretler belirebilir. Fikirlerini inkâr edenler ve beni yerenler çıkabilir. Hatta bunlar, benim yakın bildiğim ve inandıklarım arasından bile olabilir. Fakat ektiğimiz tohumlar o kadar özlü ve kuvvetlidirler ki bu fikirler, Hint’ten, Mısır’dan döner dolaşır gene gelir, verimli neticeleri kalpleri doldurur.
***
Hayatımın bütün devrelerinde olduğu gibi, son zamanların buhranları ve felâketleri arasında da bir dakika geçmemiştir ki, her türlü huzur ve istirahatımı, her nevi şahsî duygularımı milletin kurtuluşu ve mutluluğu adına feda etmekten zevk duymayayım. Gerek askerî hayatımın ve gerek siyasî hayatımın bütün devir ve bölümlerini işgal eden mücadelelerimde daima hareket kuralım, millî iradeye dayanarak milletin ve vatanın muhtaç olduğu gayelere yürümek olmuştur.
***
Pekâlâ bilirsiniz ki benim bütün hayatımda bu ana kadar güttüğüm gaye, hiçbir vakit kişisel olmamıştır. Her ne düşünmüş ve her neye girişmiş isem, daima memleketin, milletin ve ordunun adına ve menfaatine olmuştur. Hiçbir zaman şahsımın üstünlüğünü ve sivrilmemi göz önüne almamışımdır.
***
Aramızdan ayrılışınızın 70.Yılında Ben Türkiye Cumhuriyet’inin 1 Atatürkçü Kadını olarak, kazandırdığın Cumhuriyeti Devrimleri ve İlkeleri inkâr ve unutanlarla sana dil uzatma gafletinde bulunanlarla sonuna kadar mücadele edeceğim. Bu Can Bu Bedenden Çıkıncaya Kadar!
SÖZ VERİYORUM!
UNUTURMIYACAĞIZ!
denizkızı
10 Kasım Pazartesi 2008
YORUMLAR
Ata'm seni çok özledik... Bil ki, hep seninleyiz... Senin bıraktıklarına sahip çıkabilmek için canımız pahasına, mutluluğumuz, yaşamımızın alt üst olabilmesi, karşımıza insanları alabilmemiz ve onlar yüzünden acı çekmemiz dışlanmamız pahasına olsa bile her şeyi yapmaktan çekinmeyeceğiz Türk Gençliği olarak!..
Ruhun Şad olsun Ata'm
Bu ülkeye kazandırdığın değerleri görmezden gelen onur yoksunu zavallıların seni unutturma çabasına rağmen her zaman yüreğimizde yaşayacaksın...
Allah c.c. senden ve sana inanıp seninle birlikte gazi olan, şehit olan bize bu Vatanı bırakanlardan da razı olsun...
Huzur içinde uyuyun...
Saygılarla