- 787 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sahte sevgili...
Sevgili yar bu sana son mektubum olabilir.yüreğimi dağladığından beridir , ben artık ben değilim.sana sonzunluğu sundum ama reddettin yıktın ümitlerimi kırdın kalbimi.anlamadın bir türlü sana olan sevgimi.söyle bana seni benden fazla sevecek biri daha var mı?olmadığına eminim.hergün acılar içinde kaldığımı sen bilmezsin bilemezsin.yarın gidiyorum ve nereye gittiğimi bende bilmiyorum.senden uzak bir yer olsunda nere olursa farketmez.sevgilerin aşkların yalansız yaşandığı bir yer olursa iyi olur.ama özleyeceğim tatlı kız yalanda olsan seni özleyeceğim.kolay değil biz öyle çabuk unutacak gibi sevmedik.o kızıl saçlarını bir daha okşayamayacakmıyım şimdi , kömür gözlerine bakıpta sana sevgi sözcükleri söyleyemeyecekmiyim artık,hayat ne garip değilmi.dün nasıldık bügün nasılız.aslında gitmenin çözüm olmadığını biliyorum ama bana yapacak başka bir şey bırakmadın.kendimi o kadar zavallı hissediyorum ki.benle oynaman beni seviyor gibi yapman,hiç anlayamadım neden yaptın ki sanki,şimdi mutlumusun bari benle çok güzel oynadın.bende safım ya inandım sana,neyse be güzelim tecrübe kazanmış oldum hiç olmazsa saol.peki vicdanın rahatmı onu çok merak ediyorum ama önce bir kalbin olması lazım bazı duygulara sahip olman lazım,sahi senin kalbin varmı senle beraberken olduğunu düşünüyordum ama şimdi düşünüyorumda sendeki kalp varsada eğer içi oyunlarla sahteliklerle dolu bir kalptir belkide.sözlerim sana dokunacakmı acaba bu mektubum sende ne hisler uyandıracak ,biraz pişmanlık duyacakmısın acaba.fazla uazatmayayım ben en baştada demiştim bu sana son mektubum.aslında bunu bile haketmiyorsun ama yazmak istedim geçen güzel günlerin hatrına...sana elveda demiyecem kendine iyi bak hiç demiyecem sana ne demem yakışır biliyormusun hayat bazen oyun olsada güzelim sen bu oyun içinde olmayabilirdin yalanlar dolanlar içindeki hayatında sen de yalan olmayabilirdin...hayatı basite alıpta insanlarla oynamayabilirdin... uzatmayayım herhalde bişeyler anlatabilmişimdir sözlerimle sana...
hayat senden zor olmasın için sana söz geçirebilsin pişmanlıkların içini acıtmasın..............