AŞK NEDİR
Sen neysen aşk odur.
Ve aşk sana benzer.
Gerçekten sormak istiyorum sence aşk nedir.
Galiba senin için gününü gün etmek veya pul koleksiyonu yapmak gibi bir hobi yahut gerçek duyguları hiçe sayarak içindeki şeytanla barışık yaşayıp çok sevenlere acı çektirmek.
Fakat benim için gerçek ve kutsal bir duygu insanı insan yapan Tanrının insanı yaratırken verdiği beyin ve avuç içi kadar yürek denilen et parçasında taşınan ve dünya nimetlerinin ve bütün evrenin satın alamadığı tek kutsal bir his gururun önüne geçen ancak o duygunun gururunun hiç sarsılması dahi mümkün olmayan insan denen yaratığın gerçek aynası olan değerini bilene huzur bilmeyene azap veren bir felsefe ve yaşam çizgisidir.
Aşk neye benziyor.
Tabi ki sana ve karanfillere
Dünya ne renk
Sen ne renksen karanfiller hangi renkse
Aslında aşk sensin değerini bilmediğin ve aşk benim senin değerini senden çok bilen.
Fakat seven ben sevilen sensin kıymet bilmeyen asıl gerçekleri göremeyen ve verilen değeri anlayamayan, kutsal duyguları yaşanan zamanları yok sayacak kadar ba-sit gören.
Düşün şimdi ..
Sen bu sevdanın kıymetini bilmedin karanfilleri hiçe saydın yalanlarınla kalbinde barışık olduğun şeytanla birlikte sevenlerin yüreklerine kezzap attın.
Bak yine yaşıyorlar sen yaşıyorsun sonunu bilmeden ben yaşıyorum diken üstünde umutla belki anlar gelir diye. Ne olursa olsun senin öldürdüğün aşk öldü mü veya biz öldüğümüzde bu aşk ölür mü biter mi anıları hatıraları yok olur mu.
İşte beyinlere sevgiden gerçeklerden ders alamayanlara ömür boyu düşünecekleri bir soru .
Ha unutma belki sende bunun cevabını bulamadan gideceksin mahşere. Belki orada söylerler en büyük aşkın şahitleri karanfiller cevabını sana.
Şu an karanfiller boyunlarında keskin bir kılıç düşünmedeler acabalarla dolu yürekleri anlar mı diye bir umut var içlerinde yine belki idrak eder döner yalansız riyasız alınyazısının gerçek oluncaya kadar avuçlarımızda renkleriyle bize can vermeyi sürdürürler diye beklemekteler.
Ah karanfiller sır olan her şey Allah’ın senin alın yazının gerçek oluncaya kadar aynı canlılıkta avuçlarımızda kalsaydınız veya o karanfil hasretinden göz yaşlarımın sakallı yanaklarımdan süzülen tomurcuklar kadar masum kalaydınız.
Sahi aşk neydi
Tabi ki sen neysen aşk odur
Ve aşk sana ve hiç soldurmadığım karanfilime benzer.
Ve aşk doğruluk dürüstlük ve namustur hiç bir zaman fiyat biçilmez ve bu kadarda ucuza gitmez onun için sen neysen aşk odur aşk neyse sen osun.
Hayrettin Tarhan