- 1314 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Yüreğimi Öldürüp, Gideceğim...
Yüreğimi Öldürüp, Gideceğim...
Bir Beni sığdıramadın yüreğine, her şey sığdı da ben sığamadım. Meğer hiç olmamışım ki yüreğinde. Meğer sevilmemişim, belki de kendimi kandırmışım..
O kadar mı zordu? sevmek, o kadar mı zordu? bana güvenmek.. Sen ne sevdin? ne de güvendin? Sen ne yaptın söylesene?
Ne siye geldin peşimden? ne diye..
Ben çocukluğumun özlemiyle yanıp tutşurken, kendime yapayalnız bir hayat kurmuş ölmeyi beklerken ve bu dünyadaki tüm kötülüklerden habersiz iyilikleri ve iyileri oynamaya çalışırken ne diye geldin o zaman?
Madem beni benden alıp, eninde sonunda gidecektin? Madem benim olmayacaktın? ne diye geldin?
Ben iyi kötü yaşıyordum, yaşama sebeplerim vardı, şimdi hiç bir eşyim kalmadı. Olan sebeplerimi de sen tükettin. Ne yaptım ben Sana?
Ya da kimlere ne yaptım ben?
Benim gibisini sevmek o kadar mı zor du? Ben Sana çekinmeden hesap kitap yapmadan herşeyimi vermişken, Senin benim olman bu kadar mı zordu? Ne diye geldin?
Şimdi asılı yüreğim, ortasından delindi dikenli tellerle, acıyor, kanıyor ve çaresi yok artık. Bu yüreği öldüreceğim. Bu yürek artık iflah olmaz, artık düzelmez, artık iyi olmaz bu yürek. İyileşemez artık.. Sensin katili yüreğimin. Tertemiz yüreğime neler yaptın? haketmedi yüreğim, ben hakettiysem de o haketmedi. Çünkü o tertemizdi. O nu kandırmayacaktın.. Ben herşeye katlanırdım ama yüreğim katlanamazdı. O zaten kırıktı, zaten güçsüzdü. İnsanlara olan azcık güveni varken bunu yapmayacaktın yüreğime.. Hastaydı küçücük yüreğim. Hastayken kırmayacaktın yüreğimi. Onu dinleyip anlamalıydın. Sevmesen bile..
O tertemiz di.. O hiç bir şey yapmadı ve kırmadı kimseyi biliyorum... Yüreğimin temizliğine güvendim ama artık biliyorum ki o da temiz değil, kırıldı çünkü ve bir daha eskisi gibi olmayacak. Ben ise artık Öldüreceğim Yüreğimi..
Bir tek Seni bildim, Seni sevdim.. Seni istedim..
Sen ne yaptın? beni suçlamaktan başka?
Şimdi isyanımın tam vaktidir. Ölmeden önce son kez isyan edeceğim bu dünyaya.. Son kez..
Yatağıma yan yatıp sarılacağım kendime, Senin gibi, ve son kez ağlayacağım hiç durmadan.. Tıkanana kadar, nefesim kesilipte bu dünyadan göçene kadar.. Artık Sevdiğim bir şey yok çünkü olmayacak. Sen varsın ya bir tek. O bana yeter acıtsada..
Şiirlerimi de sevmeyeceğim.. Okumayacağım..
Sevdiğim bir şey olmayacak.. Sen de olmayacaksın, ben de olmayacağım..
Artık dünya bensiz.. Sende bensiz.. Belki o zaman rahat edersiniz ikiniz..
Ben zaten fazlalıktım, çok bile kaldım..
Bu kadar da kalmazdım da inandım işte.. Herkesten çok inandım Sana... Kalma sebebim zannettim Seni.. Kalma sebebim.. Bu dünyada yaşama sebebim.. benim artık sebebim yok , hiç bir sebebim yok bu dünyada kalmak için.. Günahlara daha fazla batmadan gitmek erkenden en iyisi.. Bu dünya bana ne kazandırdı ki zaten..
Bir mutlu ettin beni, karşılığında bin defa üzdün.. Bin defa ağlattın.. Gecelerim uykusuz ve ben Umutsuz.. ...
Şimdi son kez ağlayacağım tıkanana kadar, nefesm kesilene kadar.. Ve sonra KÜÇÜCÜK YÜREĞİMİ ÖLDÜRÜP GİDECEĞİM.. ÇÜNKÜ SEN KIYDIN ONA..
Pembe Siirler --- 05.11.2008 -- 14:00