Zaman!!!
zaman!!!Herşeyin ilacı...Diktiğin bir fidanın büyüyüp kocaman bir ağaç olması.Dostlukların yavaş yavaş aşka dönüşmesi.Bir ağacın yapraklarının sonbahara doğru sararıp dökülmesi.Bir bebeğin kocaman bir birey olması...Dediğim gibi bu anlattıklarımın hepsi zamanla gerçekleşiyor.Herşeyi zamana bırakmak bazen yapılması gereken en iyi seçimdir.Herşeyin kendi kendine gelişmesini izlemek oturup bi köşede.Senin hiçbirşeye karışmadığın,rotasını hayatın belirlediği bir hayat!!!Ve böyle bir hayatta senin, ileride nelerin olacağını,nelerin gerçekleşeceğini,neyin doğup neyin son bulacağını bilmen imkansız.Benimle böyle bir hayata varmısın ??
YORUMLAR
zaman!!!Herşeyin ilacı...Diktiğin bir fidanın büyüyüp kocaman bir ağaç olması.Dostlukların yavaş yavaş aşka dönüşmesi.Bir ağacın yapraklarının sonbahara doğru sararıp dökülmesi.Bir bebeğin kocaman bir birey olması...Dediğim gibi bu anlattıklarımın hepsi zamanla gerçekleşiyor.Herşeyi zamana bırakmak bazen yapılması gereken en iyi seçimdir.Herşeyin kendi kendine gelişmesini izlemek oturup bi köşede.Senin hiçbirşeye karışmadığın,rotasını hayatın belirlediği bir hayat!!!Ve böyle bir hayatta senin, ileride nelerin olacağını,nelerin gerçekleşeceğini,neyin doğup neyin son bulacağını bilmen imkansız.Benimle böyle bir hayata varmısın ??
güzel bir zamanlar tanımıydı
okuduğum
varol
sağol
...