- 1084 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
GİTME
Gitmek, nedir?
Gitmek, tanımlanabilir bir şey midir? Ayrılmak gibi.
Bir muamma gibi, çözülemez bir şifre gibi.
Gittiğinden beri, gitmeler üzerine düşünüyorum.
Bunca zamandır bir mesafe aldığım söylenemez.
Ancak gitmenin, susuz bir çiçeğin solmasına denk olduğunu söyleyebilirim.
Çevremdeki, içimdeki, aklımdaki, yüreğimdeki her şey yalanlasa da; gitmen üzerine kafa yormam gerektiği ortada.
Gittin ve aklım karıştı...
Gittin ve herkes elimin neden elini tutmadığını anlayamıyor.
Gittin ve gittiğini kimse bilmiyor.
Düşünüyorum, ayrılığımız öncesinde gidişine beni ikna edecek bir kavga yok. Dayanamayacak katlanamayacak bir şey yok yok!
Aksine çığlık çığlığa bir sessizlik sarstı sevdamızı.
mutlu giden bir filimin aniden hüzünle bitmesi gibi..
Çığlığı çıldırtan bir susku, ilelebet bitirdi sevdamızı.
Gidişinle birlikte, belli kararlar almak zorunda olduğun ortada.Belli yaşamsal kararlar.
Sen olmadığına göre, cep telefonundaki mesaj tuşları ne işe yarayacak?
Ya beni terk ederse diye, artık kimin için korkulacak?
O sabahın gelmesini onca geciktiren derin suskudan sonra, yeni bir gün geceye dönsün diye neden beklenecek?
Tüm bu sorulara anlaşılabilir cevaplar bulabilirsem, gidişinde mahsur yok.
Bunca cevapsız soruyu bir kenara bırakarak,yüreğimde açılan yaraya bakıyorum.
özür dileyerek geçiremediğin yaralar, geri atamadığın adımlardan açılan yaram…
Acısını şimdi hissediyorum.
Oysa sıcağı sıcağına bile bu denli acımamıştı yaram.
Demek ki bazı yaralar, günü geldiğinde acımak için bekliyor
Demek ki ben, hayatımın programlayıcısını kaybettiğimden beri, geçmişte olması gerekenleri yaşamaya başlıyorum.
Engellenmiş acıların, biriktirilmiş gözyaşlarının, beklemekten rutubetlenmiş iç sıkılmalarının bir bir ortaya çıkma zamanı geldi sanırım.
Sen de artık engelleyemeyeceğine göre…
Bir sevdanın sonu, geciktirilmiş bedellerin ödenmeye başlandığı zamana denk düşüyor. Ayrılmadan önce bunları bana neden söylemedin?
Ve bunca felaketi tek başıma atlatamayacağımı bile bile, neden bıraktın?
Gerçekten dönmeyecek misin?
Tadına doyulmasına imkan olmayan, bir sevdam
Tedavi olması gereken yaralarım var. Ve sen tüm bunlardan habersiz beni bıraktın bir tekme de sen vurdun sanki. Başıma açtığın bunca acıyı anlamak için ayrılman üzerine düşünmeye mahkumum. Bunun haksızlık olduğunu şimdiden söyleyebilirim. Dayanılmayacak kadar bir şey yoktu nede olsa ortada, tabi eğer sevgi çok büyükse………..
YORUMLAR
Demek ki ben, hayatımın programlayıcısını kaybettiğimden beri, geçmişte olması gerekenleri yaşamaya başlıyorum.
Bu satırlar benin penceremden çok net görünüyor efendim.
Hayatımın proğramlayıcısının kaybolmaz olduğunu çok geçte olsa öğrendim.Bundan sonra kaybedeceğimi hiç sanmıyorum,kavga edip durduğum hayatımın bir parçası imiş
artık kavgayı bıraktım kavga etmiyorum,hayatımı yaşıyorum.Saygılar.Çok içten ve güzeldi yazınız.
bu gidişler, gidilişler, gitmeler bariz can yakıyor. kimde, nerde olursa olsun.
"gitmeseydi, yeniden gelseydi" üzerine kurulu hayaller boşta kalıyor, teselliler lafta...
eğer yeniden gelirse giden, gidiş yolları ayakta kalıyor, ayağa kalkıp gidişlere yer veriyorlar tekrar.
Süper ötesi, keşke konusu için de aynı sözleri söyleyebilseydim. Yaşanmış bir gidişin sessiz çığlıklarıydı. Gidenlerin kalanlardan haberi olmuyor malesef. Nasıl yaşanır, nasıl atlatılır o cinayet sessizlikleri. Söylemek için dil lazım , diller olmuş lal... Sus be deli gönül seni kim anlar.
Gitmek, nedir?
Gitmek, tanımlanabilir bir şey midir? Ayrılmak gibi.
Bir muamma gibi, çözülemez bir şifre gibi.
Gittiğinden beri, gitmeler üzerine düşünüyorum.
Bunca zamandır bir mesafe aldığım söylenemez.
GİTMEK VE ARDINDA BIRAKTIĞI HÜZÜN... YAŞAMADA TANIMSIZLIKTA YER EDEN NADİR ANLAMLARDAN BİRİ..
GÜZELDİ KUTLARIM....
Gitmelere alışıyoruz hayatımızda her an 'ımız gidiyor.Ömür gidiyor,geri dönmemecisine,yar sanılan gitmiş çok mu?
Ömrü gidenlerle dolu biri olarak,gideni gittiği yerde bırakmak,hayatın gerçeklerine sarılmak sanırım teselli olurdu.
Giden gitmiştir...
Dokundu yazınız..
Hep şöyle düşünürüm,benden giden den de gidilir...
saygımla..
Aşklar mı diyordun.
Anladım.
Senin incindiğin
benimse yollara düştüğümdür yeniden
Biten bir aşk için söylenecek söz şu olmalı
Güzeldi yinede
Hhiç kimse bir aşkı onarmaya kalkmasın
kaybedilmeye değer
en güzel anında bitirlmişse eğer.
Ahmet TELLİ
eskilerin bir lafı var: kadını ve kumaşı ay ışığında seçmeyin diye.
bence sende erkeği ve aşkı ay ışına kanarak seçme. erkekler evlendikten sonra yalnızca yemek ve aşk isterler gece 12
den sonra. gidene değil gelene bağışla ömrünü.