- 932 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
KISSADAN HİSSEYE ÖPECEK YAZDIKLARIM SENİ ER GEÇ
Yalancı ağlarken hiç mi utanmadın gözyaşlarından
Hayatı benden çok severken çirkin oyunlarına alet ettin. Hayatın tüm güzelliklerini İnsanları ağaçları, hayvanları ve denizleri. Dürüstlüğü mertliği sandın ki. Üstüne giydiğin urban yansıtacak.Be utanmaz utanıcısıca taşıdığın anlı şanlı urbayı kirleten senin ruhun.İlk önce senden yaradan,sonra taşıdığın urban,vatanın,seni eken baban, o gözü yaşlı anan ve canını yaktığın tüm sevenlerin kirlenmiş ruhundan kanlı ellerinden utanıyor sen bunların farkında değilsin.Ah nasıl gün gelecekte senin o kirli bedeni o anlı şanlı bayrağımıza saracaklar.Bayrak inim inim inleyerek,ağlayacakta kimseler bunun farklına varamıcak.Seni senle yaşamış olan bilir ne denli kirlenmiş ruh beden taşıdığını.Tükürsem suratına amin diyeceksin mübarek yağmur üstüme yağdı diyerek.Ah aynı dava peşinde koştuğun ve kirli emellerine alet ettiğin dostlarını düşündükçe nede acıyorum zavallı güçlü güçsüzlere.Bir gün gelecek yerlerde sürüneceksin.Bir sümüklü böcek,yılan gibi.İşte o gün ay yıldızlı bayrağım,bizi doyuran vatanım.Seni yine acıyarak bağrına basacak utancından yer yarılsa da yerin dibine girmeğim diye dua edeceksin.Dürüsttüm,merttim diyerek.Sen namert babanı düşünmezmişsin?Toprağın atılda nasılda cayır cayır yanar bağrı,ah şu ananın gözyaşlarının hesabını kim verecek sanırmışsın.O elindeki lingo lingo şişeler dindirecek,hele o aptal yürekleri nasılda gözyaşlarınla kandırdın bunun hesabını doğmamış.Çocuğun mahşerde soracak hesabını sana.Sen bu dünyada bir evlat sevgisini taşıyacak asalette değilsin.Yüreklere ateş eken,sevgiden sadakatten insanlıktan bahseden maluk.Kusuruma bakma senin için özel güzel sözler söyleyemeyeceğim.Af da dilemeyeceğim ağır sayacağın sözlerim içim.Sen içimde tutamadığım kusmuğumsun.Şu kirlenmiş yüreğin zemzem suyunla yıkansa temizlenmez..Sen iyi tohum verimli toprakta kötü biten ayrık otusun.Canı cananı karamsarlığa iten,sevgi tomurcuklarını solduran sen.Öyle yanki cehennem ateşi yanında buzular kadar soğuk kalsın.Yüreğin sevgi bahçesi olsun.Ama hiçbir zaman bahçende güller,sümbüller açmasın uğramasın göçmen kuşlar,Sevgiyi ektikçe sevgi açlığından yüreğin kudursun.Gün be gün sözlerim peşin sıra gibi gelecek gölgen misali bekleeee….
İ.SELİN DENİZ
asi_serçe